"AŞK"Tek taraflı aşk.
"AŞK"Herşeye rağman sevmek.
"AŞK"Sadece sana aşık olmak.
"AŞK"Hatalarından pişman olmak.
"AŞK"Diyince akla gelen tek isim.
"AŞK"Seni özlemek demek.
"AŞK"Senden başkasına neden aşık olamıyorum demektir.Eğer sen onu unutamıyorsan bu AŞKIN bitemediği anlama gelir bi insan neden unutamazki unutmak ister ama unutamaz aşk denen şey buna izin vermez...Onu özlersin ama onun haberi yok ona tekrar dönmek istersin ama dönemezsin onun yaptıkları senin ona dönmeni engeller.Keşke bu hataları yapmasaydı da şuan onunla çok mutlu olurduk dersin ama o hataları yapmıştır.Bu hatalar tek taraflı değildir sende hata yapmışsındır ama onun hataları daha fazla engeldir.Belki böylesi daha sağlıklıdır ne diyelim belki birlikte olsaydık o daha fazla hata yapıp onda soğumamıza neden olurdu.Unutma sözü sadece bi sözdür unuttum dersin ama onu kalbinden silmemişsin sadece aklından silmişsindir.Aklından silmenin sana bir yararı yoktur onu silmek için kalbinden silinmesi gerekir buda o kadar zordur ki.Bazı insanlar kendini kadırırlar artık ona aşık değilim onamı kaldım derler ama bu sözle kendilerini kandırmış olurlar.Evet ona kalmadın ama birden birede başkasına aşık olamazsın arkadaş kendinizi kandırmaktan vazgeçin artık Cesur olunda kendinizi kandırmayın.Ben sadece aşkta şuna şaşırırım onun o yaptıklarına rağmen neden ona aşık olursun ki?Buna hiç bir zaman anlam veremedim halada vermiyorum zaten.Sen nasıl onun hataları yüzünden ona dönemiyorsan belki de senin ona karşı hataların var o da sana senin ona yaptığın hatalar yüzüne dönemiyordur bu ihtimalde vardır ama bence tek taraflı sevmek kadar güzel bişey yok belkide sen onu seviyorsun ama o sana aşık sen bunu kalbinde hissediyorsan diyecek birşey yok zaten...
Bugünlük bu kadar yeter...Herkese iyi günler❤❤❤❤.