Capitolul 2.

272 6 0
                                    

Cand m'a vazut m'a tras cu forta in camera ei unde 2 baieti, Vlad si Noah, m'au dezbracat in privirile celorlalti baieti.Am strigat cat am putut de tare dar nimeni nu cred ca ma auzit deoarece nu a venit sa ma salveze cineva.Cristina a pornit camera, Vlad ma legat la gura cu o banda, iar la maini si la picioara m'a legat de pat cu niste catuse.Mi'a fost atat de rusine, iar acel sentiment pe care l'am avut a fost ceva care nu poate fi descris. Doar Noah a fost cel care m'a violat in timp ce Vlad,Mirel si Razvan radeau de mine in timp ce se uitau la filme porno, ia Andrei tipa la Noah sa ma lase in pace si sa imi dea drumul..Nu am mai rezistat si am lesinat de durere, dupa aceea nu stiu ce s'a intamplat cu mine.

 Dupa ce m'am trezit eram intr'o cada plina de sange , iar pe maini eram taiata.Am inceput sa tip cat am putut de tare crezand ca va veni cineva sa ma salveze dar a fost in zadar.Andrei a venit si m'a luat de acolo,  si m'a bandajat fara sa vada ei si m'a pus inapoi in cada.Peste o ora Noah a venit si m'a luat dupa care m'a dat afara doar cu o bluza pe mine, iar afara erau 5 grade celsius.Cand Andrei m'a vazut pe geam cum inghetam de frig a luat o.................

This is my life.Where stories live. Discover now