Keesokkan harinya..
-Di rumah Joshua dan Hyerin-Joshua- Chagi mulai hari ni Chagi tak yah lagilh kerja kat Cafe..
Hyerin- tpi Oppa..
Joshua- no tapi².. dont worry cafe tu Oppa dah suruh Heulmi uruskn..please..
Hyerin- nae²..
Joshua- jap..Oppa nk masak dululh..
Hyerin- nae..
//dapur//Joshua- kimchi..Ha bwat Nasi Goreng Kimchi ikut resepi si Jun, Jjangmyeon,Kimbab..cukuplh..
Joshua pown masak untuk Hyerin dan dia makan..
//Skip lps masak//Joshua- Chagi jom makan..
Hyerin- nae..
// Dining Room//Hyerin- wah mcm sedap jer..
Joshua- of course lah sedap semua ni Oppa ikut resepi Jun..Chef lah katakn..hahahah
Hyerin- jinjja..wah..//makan//
//skip//lps makan//Joshua- Chagi..jom tidur
Hyerin- nae..kajja..
//dalam bilik//Hyerin- //masuk bilik air nak bersihkan badan//
//Skip// lps mandi
Hyerin pown keluar dari bilik air
Dia keluar dgn berkemban..dia keluar sbb nk ambil pakaian dia yg tertinggal..Hyerin- Oppa dh tidur..fuh nasib..
Baik aq ambik cpt..
Ketika Hyerin sibuk mencari baju tidurnya,tiba² ada sepasang tgn memeluknya dari belakang..Hyerin- Oppa..Lepaslh..Chagi tak suka..
Joshua- its okay lah Chagi..
Hyerin- Oppa,Gelilah..
//Hyerin rasa geli apabila Joshua 'mencium' lehernya..Hyerin mmng sensitif kalau leher dia di sentuh walau sedikit//Joshua- Jom Chagi..
Hyerin- pergi mana?
Joshua- //tolak Hyerin ke katil// Joshua mebuka satu per satu butang bajunya dan seluarnya//mianhae~~~// kemudian dia membuka pula tuala Hyerin dan sekarang tiada seurat benang pown di badan mereka//
Hyerin- o-Oppa nk bwat apa ni..//Hyerin segera masuk ke dalam selinutnya tetapi sayang Joshua segera menghalangnya// Oppa..jgnlh..aahh//Hyerin menjerit kesakitan apabila Joshua meninggalkn kesan dilehernya//dhlh Oppa...
Joshua- //Cium Hyerin dgn rakus// aigoo..Chagi..Oppa nak babies..
Hyerin- Yah Oppa...Chagi tak suka..
//FAST SKIP// KEESOKKAN PAGINYAHyerin terjaga dari tidurnya...dia berasa pening.. tiba² dia rasa nak muntah dia segera berlari masuk ke dalam tandas..
Joshua- Chagi..waeyo?//masuk tandas//
Hyerin- ntahlh Oppa..kepala Chagi pening..
Joshua- mungkin effect sbb Chagi pregnant?
Hyerin- maybe..
Joshua- dhlh Chagi rehatlh dulu..Oppa bwakn makanan utk breakfast..
Hyerin- Oppa takde schedule ke?
Joshua- takde..Manager kitorang bagi Oppa cuti..sebenarnya Cuti Oppa kelmarin lagi dah habis tpi bila dia dpt tahu Chagi excident dia bagi Oppa cuti sampai Chagi sihat..
Hyerin- ouh..takpelh Oppa..Chagi tknk makan..Chagi nak tidur..
Joshua- ouh..okay..
Chagi Oppa..nak jmpa Member blh kan?Hyerin- //mengangguk lemah//
TBC
YOU ARE READING
Joshua In Love..
RomanceHong jisoo atau lebih dikenali sebagai Joshua telah dikahwinkn dgn anak kawan mama dan papa nya..tk lama lepastu Joshua rasa selesa apa bila bersama dgn Hyerin iaitu isterinya..begitu juga dgn Hyerin..apakh maksud perasaan tu? Bacalah dlu..