13:15
,,Beky!Pozor!":Zkrikla Ess ktorá si všimla, že Zombie zaútočil na Beku zo zadu.Ešte,že ju stihla varovať. Rýchlo si posadala celá skupina do auta.Beky, Jack,Ess,Matt a za volantom sedela Andrea.
-Škoda,že tu nemôže byť aj Adam.. vzdýchla Andrea a šliapla na plyn.
-To hej.Nemohli sme už nič urobiť.-Dodal Matt.
....
18:20 Po piatich hodinách cesty
....
-Sakra! Nemame benzín! Už asi hodinu ideme len na výpary.-Oznámila Andrea a rukou buchla po volante.
-To sme mohli čakať, musíme sa rozdeliť podľa mapy o 3 km na pešo sa nachádza dedinka Willmond. Berte všetko užitočné. -Podotknul Matt
-Súhlasím.. Ja a Ess pôjdeme spolu, Matt a Beky vy chodte spolu a ty Andrea, zamkni sa v aute.
Jack podal Andree pištoľ a cca 20 nábojov.
Objali sa a rozdelili sa od Andrei.Andrea si nabila zbraň pre istotu. No bolo jej jasné, že každý 1 naboj je potrebný,že musí s nimi šetriť. Už len sledovala ako jej priatelia miznú poza kopec.
...
18:50
...
-Už sme skoro tu-Matt poznamenal
-Bolia ma nohy- štípla Matta Ess...
A už vchádzali do Willmomdu.Na pohľad vyzerala dedinka ľudoprázdno. No zdanie klame.Čierne vrany sedeli na elektrickom vedení a autách, tie boli zasipané pieckom a prachom..
Jack si stahol rukáv na tričku a zostrel prach z okna.Ale takýto nález úrčite nikto nečakal.. Za volantom sedelo telo v rozklade a muchy všade dookola. Bol to príšerný pohľad.Beky má predsa len trošku slabší žaludok tak ju okamžite naplo a hodila tičku za auto. Matt ju vzal do náručia a pohladil jej vlasy ktoré mala upnuté v cope.
-Asi by sme sa mali rozdeliť, lebo už slnko zapadá... tak zajtra okolo 6:00 sa stretneme presne tu! -Rozkazovacím tónom povedal Jack a schytil Ess za ruku.
YOU ARE READING
Vírus Z
HorrorAhojte.Tento príbeh sa odohráva v prostredí kde sa rozšírila nákaza.Ktorá mení ľudí v Zombie. Nákaza sa šíri kúsnutim či chrípkou.. celkovo po smrti sa ľudia vrátia späť do života no už niesu tími ktorými boli.. ale Zomie Skupina preživších čelí tom...