Biz kaçarken onlar kovaliyordu

30 0 0
                                    

Biz artık yorulmuştuk koştuk koştuk okula geri geldik
Yiğit 'i aslında seviyordum ben ama o benim degerimi bilmiyordu ama olsun benim sevdiğim bana yeterdi ama arkadaşımın bana dediği gibi ben umudumu hiç bir zaman kaybetmicem
Ama şimdi olaya dönersek yigit özlem i seviyor mu yoksa sevmiyor bu diye
Özlem tedirgindi ama Yiğit onu sevmiyordum. Bizi hep kovalamıştı ama hiçbir zaman ama hiçbir zaman umudumuzu hiç kesmedik Onlar bizi sevmiyordu. Biz onlardan kaçtıkça Onlar bizim önümüze çıkıyorlardı Bir iki gün Yiğit gelmemeye başlamıştı Sonra işte Kamil gelmemeye gayet etmek için Ama yine de geldi ben umutluyumdum ama olmadı en yakın arkadaşına yani yigit'e demiş
-BeN emineyi sevmiyorum
Demiş
Ama onun karşısına çıkıp da konuşmam lazım ama cesaretim yok artık bende bakmıştım Ne demişler El elden üstündür aslında öyle değilmiş herkes sevdiğini alamıyormuş ben alsam nolcak sadece onun beni sevmesini bekledim Hala da bekliyorum okulda çok uğraşıyor benimle ama biz özlemle açıyoruz Onların yüzünü görmek bile istemiyorum Benim bir tane arkadaşım var onun adı İrem Her zaman yanımda ama Arkamdan bazen işçeviren biri değil Özlem her zaman bana yakın değil ama ben ona karşı hep ama hep ona yakınım ona bir söz geldi mi Ben her zaman kuruluşu mudur Kamil ve Yiğit birbirinden ayrılmıyorlar Aslında onlar bir gerçek bir kankalar ya da biz öyle sanıyoruz bir gün bizi hocaya söylemişlerdi ve hoca bizi disipline gönderdi ben ağlamıştım ama Özlem ise oda üzülüyordum Ama hiç belli etmiyordu için için ağlıyordu ve Biz müdürün odasında çıktıktan sonra hemen İngilizce sınavına girdik benim için Kötü geçmişti Çünkü ağlayarak girdim ve ağladığımı kimse görmemişti öğretmenim bile sormamıştı ama ertesi gün annemi çağırdın okula Annem geldi ve benle konuştu ve olayı çözdü ama kimse olayı kapatmıştı çünkü herkes der ya Adımız çıkmış dokuza inmez sekize �şte buna benzer ama ama Onlar bizi koşturmaya devam ettikçe Biz onlardan kaçmaya devam edeceğiz onlar neremizde kadar gelirse Biz de onların oraları na kadar geleceğiz.

Yorumları ve begenileri bekliyorum sizleri çok seviyorum

Seni Seviyorum Demeyi BeceremiyorumHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin