Вчера случката беше странна от тогава не съм говорила с Джеръми нито с Анджелин. Сега си седя на чина в училище и чакам да дойдат. Ето! Джеръми пристигна. Поздрави ме и си седна, винаги идваше до мен да си говорим и да се лигавим докаъо почнат часовете, но сега не. Ммм...странно. Както и да е Анджелин се появи. Седна до Джеръми. Не бях сигурна дали има нещо между тях докато тя не дойде при мен и ме покани на партито по случай връзката и с Джеръми. (Това парти е малко странно). Тогава се почувствах така все едно ми се подиграват ,беше ми ужасно зле, аз толкова много го харесвам, но ето, че той мен не. Тогава се сетих, че Анджелин каза, че датата на партито съвпада с рождения ми ден. Предполагате какво стана. Почти никой не дойде на моето парти, бях поканила толкова много хора а дойдоха само 3-ма. Това беше най-гадния ден в живота ми "най-добрите" ми приятели не само не дойдоха, а си направиха и свое парти. Не мога да страдам повече трябва да разбера как е станало всичко. Реших да се стегна и да отида на тяхното парти, ще ми се да не бях отивала. Там бяха всички поканени на моето празненство, а Джеръми и Анджелин се лигавеха и се натискаха, неможех да повярвам. Аз не съм от тези момичета които след такива случки плачат и се тъпчат със сладолед, дааа... признавам си беше ми гадно, но не за дълго явно не ни е било писано да сме заедно. На другия ден в училище всички говореха за партито им. Беше ми тъпо, че всички така ме пренебрегнаха, но нямаше какво да направя. Тогава дойде Камерън, едно от известните момчета в даскалото бях го поканила на партито ми, той седна до мен и ми подаде една подаръчна кутийка. Ммм...интересно. Каза ми, че съжалява, че не е дошъл на купона за рождения ми ден, защото имал много важни тренировки. Почувствах се чудесно. Изведнъж забравих за Джеръми и Анджелин. В кутийката която ми даде имаше гривна с много дрънкулки и маниста, беше много красива.
На снимката са част от украшенията на гривната, подаръка от Камерън.
Надявам се главата да ви е харесала.
П.С. Съжалявам, че малко се забавих с писането й.