Days With You

208 3 8
                                    

Bu hikaye babasının intihar etmesi sonucu hayatı alt üst olan Ally Craig ve Tyler Hawkins'ın birbirlerine olan destansı aşklarını anlatmaktadır. 

Bir sabah uyanırsın ve hiç beklemediğin bir haber alırsın... 

O haberi duymak istiyorsanız okumaya devam edin. 

İçeriden annemin ağlayışlarını duyuyordum. Kitabımı yarıda bırakıp salona koştum. 

"N-Noldu anne?" hıçkırıkları dinmek bilmiyordu. Gözlerindeki yaşlar durmadan akıyordu.

"Ne oldu anne?! Tanrı aşkına anlat."

"B-baban.. öldürülmüş!!" dedi sert bir şekilde. Elinde kurulamakta olduğu tabağı sert bir şekilde yere attı. Parçalara ayrıldı, annemin söylediği şeyi duyunca kalbiminde olan şey gibi. Parçalara ayrıldı. Önlüğünü çıkarıp merdivenlere savurdu, montunu giyip dışarı çıktı. Arkasından bakakaldım. Bir kaç dakika hareket etmeden yerde oturdum. Göz yaşlarım akıyordu, ama onların ıslaklığını hissedemiyordum bile. Hissisleşmiştim. 

Şakaydı değil mi? Babam, sıradan bir iş adamı? Neden öldürülebilir ki? Onun suçu neydi? Tanrım lütfen hepsi birer şaka olsun! Lütfen. 

Bu hikayeyi Remember Me filminden esinleniyorum. Bu tanıtım bölümünde katkısı olan @haroldspotato'ya çok teşekkürler! Umarım beğenmişsinizdir. 

Yeni bölümü +30 okuyucudan sonra paylaşacağım! Yorumlarınızı eksik etmeyin. Votelamayı unutmayın. xx 

-AysuPerry 

Days With YouHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin