17. YÜZYIL
Katherin'e doğru yaklaştım. Onun mükkemmel ve kusursuz vücudu karşımdaydı. Tam ona sarılacakken elimden tutarak buna engel oldu. Yüzüne baktım kuşku dolu bakılarla. "Karnım acıktı" dedi. Kafamı yana çevirerek boynumdan beslenmesine izin verdim.Onun için herşeyi yapabilirdim, onu seviyordum, aşıktım. Sonra onu öpmeme izin verdi. Küçük bir öpücük aldıktan sonra arkasını döndü ve adım attı. "Gitmem gerek " dedi. Kapıyı açtı Ve gitti.
Kardeşim Damon kapıda duruyordu. "Yine bizi mi dinliyordun?" diye sordum kuşkusuzca."Ah, hadi ama Stefan . Herşeyi elimden aldığın gibi onuda elimden alamayacaksın" dedi ve ona yanıt vermeden katherin'i aramaya çıktım. Vampir olduğu için çok hızlı koşuyor , hareket ediyordu. Belkide şuan 100 kilometrelik yolu bile gitmiş olabilirdi.
2012
Yine bir lisenin ilk günü. Yatağımdan kalkıp hazırlandım ve günlük kahvaltımı ettim.Damon kan torbalarıyla stok yapmış bana sırıtıyordu. "İstemez misin?" diye sordu. Kanla beslenmediğimi biliyordu. Kanla beslenmemem gerektiğini biliyordum. Böylelikle bir deşici olabilirdim. "Sana afiyet olsun ben gidiyorum." Dedim ona. Okulun ilk günü olduğundan haberi yok gibiydi. "Nereye ? Yeni maceralar peşinden mi koşacaksın yoksa?" dedi sinsice güldü. "Okula gitmem gerek" dedim ve kapıyı çekip çıktım. Garajdan arabamı alıp bindim ve okula sürdüm. Tarih dersi için sınıfıma geçtim. Sınıfın yarısı doluydu herkes kendi halinde duruyordu. Sınıftaki yeni kişilere baktım.
Kathrine ?
En ön masada Kathrine benzeyen düz siyah saçlı bir kız oturuyordu. Onun yanına gittim ve ona , "Katherine!" dedim ve yüzüne baktım. Aynısıydı. Tanrım , bu Katherine olmalıydı. Tıpatıp benzeri. Bunca yıl sonra neden okula gelebilirdi ? Peşimi bırakmamış mıydı hala ? Ölmemişmiydi ? Bu nasıl olurdu ?
"Biriyle karıştırdınız heralde. " dedi elini uzattı , "Ben Elena" dedi tatlı sesiyle"Elena Gilbert. Elimi uzattım, "Ben Stefan" dedim. "Stefan Salvatore".
"Bu kadar şaşırmış olmanızın sebebini pek anlamadım" dedi yüzüme bakarak. "Özür dilerim, karıştırmış olmalıyım heralde çünkü tanıdığım birine çok benziyorsunuz." dedim ve masama geçtim.
Okuldan sonra arabama atladım ve Damon'u aradım.
S : "O burada!"
D : "Neler saçmalıyorsun dostum , o kim?"
S: "Katherine" Dedim ve telefon kapandı.
Eve geldiğimde kapıyı açık hızla içeri girdim. "Demek onun burada olduğunu söylüyorsun" dedi Damon . "Tanıştık. Bana isminin Elena olduğunu söyledi.Elena Gilbert."
Damon cama doğru yöneldi. Etrafa baktıktan sonra , "Elena Gilbertla tanışma vaktim geldi sanırım" dedi.