Ahoj lidi. V minulý části jsem vám slíbila Q&A. Tak jdeme na to. ;)
1. Jak tě napadlo psát tento příběh? Proč si nenapsala třeba něco romantického?
Jak mě napadlo psát tenhle příběh... Úplně na začátku bylo, že mě hrozně baví psát. A kámošky o tom ví. Takže mi Anet (ano, ta Anet v příběhu) navrhla, že bych mohla něco napsat na Wattpad, o kterém jsem do té doby nevěděla. Když jsem se zeptala, co mám psát, protože jsem měla úplně vygumovanou hlavu, Anet navrhla, že by mohla být vrah a zabít pár lidí u nás ve třídě. Tak jsem přemýšlela, jak to napsat, a najednou mi přistál na lavici papírek od Lenky. Napsala, že by mohly být s Anet duo. Mě se to zalíbilo, tak jsem do příprav zahrnula i Lenku. Ale nevěděla jsem, jak začít. Díky bohu za Janu. Ta mi navrhla, že by ona mohla být hlavní postava, a pomohla mi sepsat začátek. A z toho vzniklo tohle. :D
A já a psát romanťárny? BUHAHAHAHA... To po mně nechtějte. Já tak nějak nemám na romanťárny žaludek (logika, mám žaludek na rozřezávání lidí, ale na sepsání romantickýho příběhu ne). I když, mohla bych to zkusit. Napište mi do komentů, jestli byste to četli.2. Získá Jana na konci zázračnou inteligenci, nebo bude stejně tupá, jako ostatní postavy v hororech (například, že hlavní postava vejde do tmavého domu a zavolá: ,,Haló, je tu někdo?" jako by čekala, že vrah zavolá: ,,Ano, jsem v kuchyni. Nedáš si sendvič?")
No, přemýšlím, že z Jany udělám takovou blbku, jako jsou v ostatních hororech, ale nesedělo by mi to do příběhu, jestliže chci, aby-
Ale ne, já vám konec neprozradím. Musíte si počkat. :)3. Čeho se při psaní nejvíc bojíš, že pokazíš?
Já mám strach hlavně z toho, že se do příběhu zamotám, vám to nebude dávat smysl a přestanete to číst. Nerada bych přišla o čtenáře kvůli tomu, že jsem tupec, co nepochopil ani vlastní příběh.
A pak mám dost strach, že se spolužákům nebude líbit, jak jsem je popsala (než nechám holky, aby je zabily), takže budu mít ve škole peklo. Ale snad to zmáknu. ;)4. Musela jsi někdy promazat svojí historii kvůli tomu, co jsi vyhledávala do příběhu?
Jo. Moc jsem to předtím neřešila, ale pak jsem vlezla na mobilu na Google a vyskočilo na mě: rozežraný krk, polití kyselinou, vypití SAVA, skalpel od krve, a tak. Tak jsem si řekla ,,Nope, tohle v historii fakt mít nechci."
5. Uděláš potom afterstory, kde se všichni potkáme v pekle?
Afterstory psát budu. Dost se na to těším, v hlavě už se mi rojí miliony nápadů, jak to bude vypadat. Ale na to si budete taky muset počkat. ;)
6. Co bys dělala, kdyby ten příběh byla pravda? První myšlenka?
Mno, tak kdyby to byla pravda, tak bych asi byla dost v ... No vy víte kde.
Tak jo, to bychom měli Q&A. Od příště se zase těšte na řezání spolužáků. >:)
Ještě bych vás chtěla poprosit, přečtěte si tenhle příběh a hoďte tam nějaký to hodnocení, aby to nevypadalo, že jsem to tam všechno naklikala sama. :)
https://www.wattpad.com/story/59592417-stalker
Příběh se jmenuje Stalker a je od Renyu71, mojí spolužačky, kamarádky a zároveň jedné z hlavních postav. (Ti, co četli všechny části tohohle příběhu, tak ví, kterou postavu Renyu představuje.)
Věřím, že vy, mí milovaní čtenáři (eh, to zní dost divně) nezklamete mojí důvěru a přečtete si Stalkera, protože jinak prohraju sázku. A jestli prohraju sázku, tak to bude špatný. To bych se taky mohla vykašlat na psaní tohohle příběhu. A to nikdo nechce.Ale ne, to bych vám neudělala. A ani sobě. Mě by to psaní hrozně chybělo. Ale chtěla jsem vás, nechci říct vydírat, ale já bych tu sázku dost nerada prohrála. Na druhou stranu, když prohraju, tak vám sem (možná) hodím fotku, jak budu vypadat. Ale rozhodně prohrát nehodlám.
Love ya. :*
Týna
ČTEŠ
Kamarádky na smrt
HorrorJana vede úplně normální život. Pak ale začnou umírat její spolužáci. Vraždy jsou čím dál odpornější a nikdo si nemůže být jistý svým přežitím. Kdo přežije? #23 v kategorii horor - 24.9.2016