Herzamanki gibi sabah saat 7.00 da uyandım. Biraz okula geç kalacaktım çünkü saat 8:30'da Özge'yle buluşmam gerekiyordu. Size Özge yi tanıtayım Özge benim ilkokul arkadaşım yaklaşık dört yıldır onunla birlikte aynı okulda okuyordum fakat geçen yıl ailesiyle birlikte İtalya'ya taşındığı için görüşemedim bugün ise Türkiye'ye geldiğini duydum ve onunla vakit geçirmeye karar verdim bu nedenle saat 8:30'da onla buluşup saat 12.00'da da okula gitmeyi düşünüyorum zaten saat 11:30'da ders başlıyor. aşağı kahvaltıya indim.tahmin ettiğim gibi annem kahvaltıyı hazırlamış beni sofrada bekliyordu.hızla kavaltımı yaparak yukarıya odama çıktım dolabının kapağını açtığımla kıyafetlerimin üstüme düşmesi bir oldu ve bir anda saate baktım saat 8:00'di ve ben 8:30'da Özgeyle buluşcaktım hızlıca kıyafetlerimi yatağımın üstüne savurdum sonra toplardım . kıyafet aramaya çalıştım . dolabımda sevmediğim eşyalarım duruyordu annem kıyafetlerimi makineye atmış olmalıydı sadece okul kıyafetim yerinde düzgün bir şekilde duruyordu biraz panikledim hiç ütü yapacak vaktim yoktu. Yanıma annemi çağırarak ondan ben saçımı yapana kadar istediğim kıyafetleri ütülemesini istedim annemde bunu olumlu bir şekilde cevapladı. Saçımı düz bir şekilde yapacaktım hemen saçımı taramaya başladım geçen hafta banyo yapmıştım bu nedenle saçım baya karışmışdı.Hızlıca banyoya giderek saç spreyimi aldım ve saçıma uygulamaya başladım sanki yeni yıkanmış gibi görünüyordu ve annem yanıma gelerek bana eşyaları ütülediğini söyledi bende hızlıca giyindim. saat 8:30 olmuştu. Özge'yle bizim arka sokaktaki parkta buluşacaktık. Hızlıca ayakkabılarımı giydim ve o sırada annemin çantama para sıkıştırdığını farkettim kapıdan çıktım ve hızla parka doğru ilerledim tam tahmin ettiğim gibi Özge salıncakların karşısındaki tekli bankta oturuyordu beni gördüğü an ayağa kalkarak bana doğru koştu ben de ona doğru koştum ve birbirimize kocaman sarıldık onu görmeyeli baya olmuştu bayağı değişmiş hatta saçlarını boyatmış. onunla birlikte parkın karşısındaki metroya doğru ilerledik metrodan da Merkez' gidecektik.(merkez=yemek yeri) o sırada ufak tefek dedikodular yaptık metroya girdiğimizde anladığım kadarıyla Özge'nin kartı yoktu(tabiki yoktu kız İtalya'da yaşıyo) bu nedenle ona ben bastım metronun gelmesine birkaç dakika kalmıştı biz de o sırada bir banka oturduk güzel sohbetler ettik. Italya'da yeni bir okula başlamış yeni bir hayata başlamıştı hatırladığım kadarıyla annesi türkçe öğretmeniydi babası ise kalp dokturuydu annesi İtalya gittikten sonra Türkçe öğretmeni yerine matematik öğretmenliği ile başlamış babası ise orada çok iyi bir hastanede kalp doktorluğuna devam ediyormuş.Bizim konuşmalarımız sırasında metro geldi ikimizde metroya bindik metro baya kalabalıktı aramızda konuştuğumuzu bile duyamıyorduk allahtan durağımız sadece iki duraktı iki durak geçene kadar biraz konuştuk biraz dedikodular yaptık ona okul hakkında bilgi verdim oda bana İtalya'yı anlattı.Metrodan indik birinin "serra burdayım serra" diye seslendiğini duydum.ikimizde kafamızı çevirip baktık.