Nebude tvůj miláček nešťastný?

33 3 0
                                    

Jestliže na všechny otázky odpovíte ANO, pak je pro tebe to pravé zvíře

-RODINA-Souhlasí všichni členové s pořízením psa a není nikdo z nich alergický na psí srst? ( může to být alergie i na různé psí parazity v kůži )

-BYDLENÍ- Ber ohled na velikost psa ( čím větší plemeno, tím více potřebuje místa. Většina velkých psů musí být na zahradě, aby se proběhly kdy chtěli a netahali tě každých 10 minut ven.
Taky se zeptej ( pokud bydlíš v bytě )
majitele, jestli souhlasí. Pes by měl mít své klidné místo, kde ho nikdo nebude rušit.

-VENČENÍ- Uvědomuješ si, že budeš muset se psem chodit několikrát denně za každého počasí na delší procházky?

-VÝCHOVA- Máš dost zkušeností a času psa vychovávat a věnovat se mu?

-HLÍDÁNÍ- Máš někoho, kdo ti psa pohlídá, když onemocníš,
nebo budeš chtít jet na dovolenou?

-NÁKLADY- Věz, že finanční náklady na péči o psa jsou poměrně vysoké. Jsi schopna je psovi dlouhodobě poskytnout?

-PÉČE- Nebude muset být pes sám doma více jak tři hodiny? (toto je velmi individuální, ale žádný pes by neměl zůstávat pravidelně více jak 7 hodin sám doma)

-BUDOUCNOST- Jsi připraven nést za psa zodpovědnost dalších nejméně 15 let?

Pes není chvilkovým koníčkem,
dobře si rozmysli, jestli psa opravdu chceš.

Lidé co po nějakém čase zjistí, že už je to přestalo bavit, dají psi do útulku.
Pro psa je to tragické, protože je navázaný vztahem a láskou k pánovi a když ho navždy opustí, pes bude tolik ve stresu, že se z něj stane problémový a agresivní pes a nakonec může i umřít steskem !!!

Mám psát další věci o psech? Komentujte, hodnoťte :)


Můžeš mít psa?Kde žijí příběhy. Začni objevovat