Benim adım alper. Bir gün evimde elimde kahvem dizimin üzerine örttüğüm battaniyem camın önünde oturarak karın yavaş yavaş yağarak insana huzur verişini izliyordum. Tek başıma yaşıyorum kocaman evde, düşünsenize tek başınızasınız ses yok arada osurmak dışında.... Evde insanın burnunun direklerini kıran bir corap gokusu... Ne kadar iğrenç diyeceksiniz şimdi ama insan o corabın kokusuyla osturuk kokusunun birleşmesiyle oluşan o kokuyla mutlu oluyor. Bir gün facebook hesabımda takılıyordum. Ergen ergen durumlar paylaşıyordum. Birden kapının tıklandığını duydum. Huysuzlandım kapıyı açtım birde baktım arkadaşım neşet gelmiş. Hayırdır gardaşm ne oldu dedim. Neşet bana içeri al yarram anlatcam dedi. Aldım içeri oturuyoruz. Ne oldu gardaşm dedim. Gardaşm benim bi arkadaş var pakize diye seni görmüş beğenmiş, konuşmak istiyor dedi. Tabi ben şaşırdım, düşünün yaşınız 30'a geliyor ilk defa bu kız sizi beğeniyor ayda su gibi birşey... Tamam dedim gelsin bi çay içelim dedim. Neşet kalktı akşama gelir dedi ve gitti. Beni bi telaş sardı tabi. Nerden çıktı aq bu orosbu diye söylenmeye başladım. Akşama doğru 1 haftalık çorap çorbası, sidikli işkembe sümüklü pilav yaptım. Kızı bekliyordum. Kız geldi hemen ben açım aminakoduğum dedi. Tamam yarram gel yiyek dedim. Kız çok kabasın aq q*rdu diyiverdi... Otur zıkkımlan siktirgit aq dedim. Kız yedi yemeğini, bu evde bir koku var dedi. Dedim sanane sanamı kaldı? Dediki senin aq ben gidiyom. Dedim gaybol. Kız gitti ben yine tek fakir hayatına devam ediyorum. Bir kez daha tek dostumun sağ elimin olduğunu anladım çok seviyorum onu...