11. Roze

2.5K 121 25
                                    

Lila
Ik word wakker in de grote sterke armen van grumpie.
Gisteren zei hij dat hij mij leuk vindt en ik heb niet geantwoord.
Tot nu toe heb ik niemand anders dan mijn eenhoorns en konijntjes leuk gevonden. Maar grumpie komt aardig dichtbij.
Ik weet niet zo goed wat ik moet zeggen tegen hem.
Hij is wel net zo mooi als een roze regenboog glittertje.
Oh shut op stemmetje.
Je weet dat ik gelijk heb.
Uhg ja. Zou ik tegen grumpie zeggen dat ik hem ook wel mooi vind? Of zou ik dan gelijk kusjes aan hem moeten geven en zijn vriendinnetje zijn? Waarschijnlijk wel...
Ik zou zeggen, probeer het! Zolang je het niet probeert zal je het never nooit niet weten ook.
Misschien heb je gelijk...
Ik heb eigenlijk nog nooit een vriendje gehad. Tenzij je cam uit groep 3 mee telt. Hem heb ik na de basisschool ook nooit meer gezien.
Het was ook meer een vriendschaps-liefdes relatie waarvan de 'dates' bestonden uit samen naar school lopen en samen spelen in de zandbak en op het plein.
Wel had ik een soort van een heel jaar een 'speel' relatie met hem, dus dat is niet niks voor twee groep drie kindjes.
Maar een serieuze relatie met zoenen en klef doen en complimentjes geven heb ik nog nooit gehad, dus ik zit echt super erg te twijfelen of ik wel moet toegeven aan die regenboog glitter grumpie. Ondertussen tijdens mijn magische denk sessie is grumpie wakker geworden en hij staart me aan, hoelang weet ik niet, maar al zeker een tijdje. "Wat is er grumpie?" "Je bent zo mooi." zucht hij, bijna zo zacht als een fluisterend konijntje, maar ik heb hem verstaan! Mijn wangen kleuren nu roze, ik voel het gewoon warm worden in mijn gezicht, dat allemaal door die vier woordjes met grumpie zijn sexy ochtendstem. "U-uhm d-dankje." Ik weet niet hoe ik dit ga volhouden. Elke dag wordt hij sexyer en sexyer (ik vind het een woord :p) .
Ik bewonder zijn gezicht. De kleine rimpeltjes in zijn voorhoofd tot de lichte sproetjes op zijn wangen tot de kleine moedervlek op zijn zachte, roze, kusbare lippen, hij is zo mooi.
"Dankje prinses, jij bent ook mooi" zei hij met een knipoog.
Omijngodje, zei ik dat nu echt hardop?
Daar doet hij het weer, dat gedachte lezen. "Nee prinses, ik kan geen gedachte lezen, ik weet gewoon precies waar jij nu aan denkt want ik dacht het zelfde." Wohw. Stiekem he, stiekem kan hij wel gewoon gedachte lezen en houdt hij het geheim voor mij!
"Uhm prinses, ga je nog antwoord geven op wat ik gisteren tegen je zei, of blijf je het negeren en moet ik dat aanvaarden als een 'nee'?" Uhg hij verpest het moment weer met deze stomme vraag, stomme regenboog glitter grumpie!
"Je weet dat je hem leuk vindt! Ga ervoor meid en zeg die jonge wat je echt voelt, zijn gevoelens voor jou heeft hij al verteld, nu jij nog! "
Zegt het irritante stemmetje weer in mijn hoofd. Maar helaas pindakaas moet ik het stemmetje gelijk geven.
Ik zucht, en kijk naar grumpie.
Hij kijkt mij verwachtingsvol aan.
Oke, gewoon doen en er het beste van maken.
"Oke grumpie, ik zeg hoe het zit, als jij mij dan trakteert op een brownie met slagroom en een roze milkshake!" Hij lacht, die mooie glitterige lach.
"Oke is goed prinses, wij gaan straks een brownie met slagroom eten en een roze milkshake halen." Oke the moment of truth. "Oke, uhm grumpie, ik vind jou leuk. Maar dat betekent niet dat we gelijk een stelletje worden, ik moet er eerst wennen aan het idee dat ik iemand leuk vind die mij ook leuk vindt. Ik heb nog nooooit een echte relatie gehad, dus doe het rustig aan oke?" Hij knikt heftig en omhelst me. Dit voelt goed. "Oke, nu dst er uit is, brownie timee!!" roep ik als een overwinnende vicking.
Ik stap uit bed en ga voor de kledingskast staan. Wat moet ik aan?
Ik besluit te gaan voor een lavendel kleurige rok met lavendel kleurige hakken en een wit shirt met een printje. En dan nog bij passende sieraden en de bijbehorende make-up.
Violà!
Grumpie zal zijn ogen niet geloven zometeen.

------------------
Hey babes!
Ik heb de 2k whoop whoop!
Nog ff snel een update voor het slapen gaan!
Dus ja, hopelijk vonden jullie het weer leuk, goodnight!
Xxxp.

------------------Hey babes!Ik heb de 2k whoop whoop!Nog ff snel een update voor het slapen gaan!Dus ja, hopelijk vonden jullie het weer leuk, goodnight!Xxxp

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

Bc i love lilo and stitch💘

His Little PrincessWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu