BAŞLANGIÇ

69 3 1
                                    

Merhaba arkadaşlar bu benim ikinci hikayem birincisi hazır fakat onu paylaşmayacağım telefondan giriyorum yazması cidden zor ama yinede yazacağım kötü yazdığım yerler olabilir kusura bakmayın iyi okumalar 😊

Sith'lerin Kara Lord'u Darth Vader rüya görüyordu.
Rüyasında silüetinin, Vjun gezegenindeki, kendisine ait olan Bast Kalesi'nin dış duvarındaki açık bir terasta durduğunu görmüştü. Dondurucu asit yağmuru miğferine çarpıyor, şiddetli rüzgar siyah pelerinini öfkeyle savunuyordu. Sanki havanın kendisi de, bu çorak toprakta yaşam mücadelesi veren diğerleri gibi, onu öldürmek için elinden geleni yapıyordu. Yine de Darth Vader uzun süredir kendisini hiç bu kadar canlı hissetmemişti.

  Balkondan içeri, kemerli bir koridora girdi, ıslak botlarının izlerini zeminde bırakarak yoluna devam etti. Duvara döşenmiş otomatik ısıtıcılar, loş rasathaneye doğru giderken yolda elbiselerini kurutmuştu. Kalesine çok az kişi girmiş olsa da, kubbe tavanlı odanın ortasında kendisini bekleyen kişiyi görmek onu şaşırtmamıştı.

Bu genç Luke Skywalker idi.
Tam ölçüsüne uygun siyah elbiseleri içerisindeki Luke, sırtını Darth Vader'a dönmüş, holoprojektörün üzerinde asılı olan üç boyutlu yıldız haritasını inceliyordu. Vader, haritanın Coruscant sektörünü gösterdiğini fark etti. Luke kollarını iki yana sarkıtmıştı ve Darth Vader, Luke'un sağ elinde siyah bir eldiven olduğunu gördü, kemerine asılı olan ışın kılıcının hemen yanındaydı.
"Yeni bir ışın kılıcı ,"diye düşündü Darth Vader, "ve yeni bir el."
Vader gölge gibi sessizce odaya girdi. Vader'a aldırmayan Luke sağ elini holografik yıldız kuşağına doğru uzattı. Sibernetik parmaklarını Coruscant gezegenini temsil eden küçük, parlak kürenin görüntüsünün içinden geçirdi.
" İmparator öldü,"dedi Luke alçak bir sesle. "Onun olan her şey artık senin."
"Hayır oğlum," dedi Vader."Galaksi bizim."
Luke başını salladı ve gülümsedi. Vader'ın yüzü Luke'a dönükken, arkadan gelen alçak ve tanıdık bir mırıldanma duydu, "İkiniz de... yanılıyorsunuz"

Bu daha başlangıç olduğu için kısalttım. Birinci bölümün başı aslında buydu ama başlangıç yapayım dedim ve o yüzden birinci bölümü de kısa gelecek ama diğer bölümleri uzun yazacağım, ve ayrıca okuduğunuz için teşekkürler 😊

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Feb 28, 2016 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Darth Vader Yükselişi Ve DüşüşüHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin