Okula vardim.Lisem dusundugumdende buyuktu . Sonunda iceri girmeye karar verdim .Once hangi sinifta olacagimin listesine baktim . Bu sinifta tanidigim hic kimse yoktu . Hangi secmeli dersleri istedigimi sordular.Bir gun boyunca secmeli dersler vardi 5 tane secme hakkim vardi. Ben voleybol, gorsel sanatlar,fen,matematik ve muzik sectim. Ilk gun ders olmayacakti.Bir dersi ogretmenlerle tanisarak gecirecektik.Cogu ogretmenimiz kadindi . En cok sevdigim ogretmen matematik ogretmeniydi.Ders bitince(fazla ders sayilmaz) Koridora ciktim.Benden once siniftan cikan 2 kiz vardi. Onlarin onunden gecen insanlarin hepsi onu selamliyordu aslinda onlar benden 1 yas buyukleredi fakat lise 1 e gidiyorlardi.Bu sene lise 2 ye gitmeleri gerekiyordu fakat sinifta kalmislardi.Sarisin kizin adi Merveydi. Kahverengi sacli olanin ise Duyguydu.Merrve gobek acigi pempe bir tisort ve siyah bir etek giymisti etegi dizinin bayai ustundeki yere geliyordu.Makyaj olarak koyu kirmizi bir ruj surmustu. Duygu ise siyah gobek acigi bir tisort ve pembe bir etek giymisti. Onunda etegi dizinin ustundeydi.O siyah bir ruj surmustu onlarin yanina merhaba demeye gittim ve onlar bana kim oldugumu zannetigimi soylediler. Sonrada gulerek giydigim kiyafetin 2015 yilinda modasinin gectigini soylediler ve yanimdan uzaklastilar . Bence onlarla fazla iyi arkadaslar olamayacagiz.Olayin hepsini duyan bir kiz kendini bana tanitti adi Serenaymis .Bende ona kendimi tanittim. O benimle ayni siniftaydi.O bana Merve ve Duygunun kotu kalpli insanlar olduklarini ve onlarin bana dediklerini aldirmamami soyledi. Ona bunlari nereden bildigini sordum. O liseye bu sene baslamis ama gecen sene mezun olan ablasi ona anlatmis . Sonunda voleybol takima girebilmek icin secmelere gitmem gerekiyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
LISE HAYATI
De TodoBu kitapta bir liseli kizin lisede nasil gecindigi yaziyor. Bu kitabin icerikleri dersler,ask, populerlik, spor (voleybol)