"Soumayaaaaaaa sta oppp..anders kom je te laat" zei me moeder. En ik schrok wakker "Goedemorgen slaapkop! " zei me moeder ik glimlachte "goedemorgen haha" me moeder ging weg en zei kleed je maar snel om! Ik kleedde me om en kon steeds niet geloven dat dat me droom was..wie is suleyman? Hmm best raar..weet je zal ik dit uitzoeken of..? Weet je ik zie wel. Even later was ik klaar en ging naar school, en ik ging zeker met tegenzin. Eenmaal op school ging ik naar me kluisje en deed paar boeken erin,wat ik niet nodig had. En draaide me om en kwam tegen een jongen aan. Zonder hem aan te kijken zei ik "sorry" en ik dacht Soumaya niet rood worden niet rood worden! En ja hoor ik voelde dat ik rood was. "Whahah geef niet, wat is er dat je zo rood bent? "Uhmm nee niets" zei ik schaamend. Hij zei hoe heet je? Soumaya antwoorden ik. Aangenaam soumm ik heet Suleyman. Ik schrok en dacht aan me droom. "Soumaya jooehoe leef je nog?" Hahah sorry was in dromenland." Ik zei " waarom zit je hier op de laatste dag?" Vandaag is het een soort van kijkdag,dus wil kijken of deze school leuk is en als hij leuk is dat kom naar de vakantie. En dan ja dan zie jou soumi " ach okeedan" zei ik **bel ging** "ik ga bye" doei schoonheid " zei hij.