Yeni okul

12 0 0
                                    



Annem beni bu sefer kaldırmıştı.Yeni okuluma yeni arkadaşlarımla tanışacaktım.Kahvaltıyı yapıp arabaya bindim.Okul devlet okuluydu zaten ben böyle istemiştim.Okulun uzak bir tarafına park etmiştim.Ders ziline 3 dakika vardı.Sınıf öğretmeni Aykut hoca ile sınıfa girdik.O kızı gördüm Dolunay'ı önce şaşırdım sonra gülümsedim.Boş bir yere geçtim Dolunay bana fısıldıyarak;

"Hoşgeldin Yaman" dedi.

Ben de

"Hoşbulduk" dedim.

Tenefüs zili çalmıştı.Kızlar bana dik dik bakıyorlardı.Hatta içime düşecektiler neredeyse.Okulun belalısı Cem bu işe çok sinirlenmişti.Gelip bana "asla bu sınıfta kalamayacaksın" diye sinirle çıkıştı.

Serkan ve Berk yanıma gelip onu boşver diyip iyice bir tanıştık.Artık en yakın arkadaşlarım olmuştu ilk günden.Bir kaç ders gelip geçti.Çıkış saatine yaklaşmıştık hepimiz bizim evde toplanıp film izleyecektik.Dolunay,Serkan ve Berk evime geldiler.Ben hizmetlimiz Fatma teyzeye mısır patlattırdım.Birde pizza söyledik.Film çok heyecanlıydı.Dolunay ve benim canım sıkılmıştı.Odamı dolaşıyorduk o sırada kitaplığımı merak etmişti.Tam bir kitaba bakacakken Selin'in bana hediye ettiği kitap yere düştü.Dolunay merak edip içine baktı.En ön sayfasında "Bu kitapta bizi birbirimizi bağladığını kanıtlayan sebepler "notu vardı.Ben kitabı alıp çöpe attım.Dolunay ve ben Serkan ile Berkin yanına gittik.Filmi bir 20 dakika izledik ve bitti.Herkes evlerine dağılmıştı.Ben durgun bir şekilde oturuyordum.Elimde gitar beste yapmaya çalışıyordum.Genellikle yerde otururdum yine yerdeydim zaten.


  Kara kara düşünüyordum

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

  Kara kara düşünüyordum.


Sizce Yaman ne düşünüyor olabilir?

 

TutsakHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin