Eram pe holul liceului....era atat de intuneric...abea mai vad ceva of...e ora 18:35, mama probabil isi face grija....cum ies din scoala? aud un picurat de apa...sau sange...tot curge de sus...ma uit sa vad si...
-Daiiaaa De ce tipi asa tare? Suntem in ora de matematica zice Ili.
-Ah...a fost doar un vis...
-Vis?! Cosmar la cum ai tipat. Ma mir ca doamna de mate nu a zic nimic.
-Mda...cat e ceasul?
-18:22! Pai...ar fi trebuit sa ne fi dat tema si sa plecam....e enervant cand ne tine asa mult.
-da, stiu.
-Domnisoarelor! Va dau tema, apoi voi ziceti ca nu ati stiut tema!
-Ne scuzati!
Dupa ce notam tema care doamna crede ca putem sa o facem intr-o zi, plecam. Ne intalnim cu Alexa si Ale la usa.
-Vreti sa mergem la un film vineri si apoi sa dam o petrecere in pijamale la mine acasa? (Alexa)
-Desigur! -toate.
*la si 30*
-Eu merg la baie, pa fetelor (E)
-Bine! Pa! (I, A, Ale)Dupa 5 minute (18:35)
Merg pe întunecatul hol, vreau acasa, dar nici o usa nu e deschisa. Ce am facut sa merit asta?
-Nu tu....părinții tai! (Voce ce se aude de sus).
Imi e frica sa ma uit in sus asa ca ma uit in jos. Un lichid negru era pe jos...era scarbos, dar totuși nu ma uit in sus....dar timpul trece si curiozitatea creste.
-Ma mananca pe mine undeva de curiozitate! Zic hotarata.
Dar o mana cu niște unghii lungi ma apuca de picior. Simt cum acele ungii pătrund in carnea mea lasand urme din care începe sa curga sange. Ustura atat de mult. Fara sa mai stam la discuții mana ma trage, eu căzând pe jos. Deschid ochii si vad ce nu voiam sa vad....pe ea.
Coboara de sus si incepe sa imi sfasie incet incet carnea.
-Ce am facut ca sa merit asta?! Tip la ea!
-Nu tu, draga sora!
-Sora?! Whaaa!?
-Da....sora.
-Daca suntem surori, de ce naiba imi mai faci asta?!
-Pentru ca te urasc! Din cauza ta viata mea e distrusa.
-Ce ti-am facut?!
-Tuu!? Ce mi-ai facut? Multe!
-Explica-mi te rog! Nu înțeleg, ce ti-am facut!
-Vei înțelege tu...
hmmm.....de ce a plecat asa brusc? Deodata becul se aprinde.
-Fato! De ce stai pe întuneric la ora asta in școală?! Ar fi trebuit sa fi afara de mult.... Si de ce tipai ca nebuna!? *Raspunsuri prea puține, prea multe întrebări :)*
Ies din scoala si afara vad ca mama era la usa.
-daiana! De ce întărzii asa mult?! Ma lasi sa te astept in frig. De ce arati de parcă te-a calcat autobuzul? Te-a calcaat?!
-Of, mama! Nu am inteles.....era un fel de demon care imi zicea ca sunt.....
-Ca esti?!
-So....so....sora ei.
Mama inlemni.
-Mama, ce e?!
-Ni....ni....nimic.
Ajunse acasa urc în camera mea si ma uit pe telefon.
20 de apeluri pierdute de la nebuna de Ale, 10 de la Alexa si 15 de la Ili....Doamne pazeste....daca doar de la o ora in care am lipsit ele fac asa....ma inteb cam cate o sa fie dacă lipsesc o zi întreagă.
Hm....2000 de mesaje pe WhatsApp....de la cine? Dragii mei prieteni.... in majoritatea mesajelor era scris: Soarto*asa i se mai zice ei*, ce s-a intamplat?! Deobicei esti on pana la 3 dimineața.....
Eu le scriu: Ho nebunilor! Am avut un mic accident....la școală, va povestesc totul maine.Tom P.O.V (TATAL ISEI)
-Deci vrei sa spui ca nebuna vrea razbunare?! (T)
-Asa se pare....dar cred ca ar trebui sa ii spunem isei....(M)
-Marina....nu știu dacă este momentul potrivit pentru asta, dar bine...ai dreptate, ar trebui sa stie, probabil e speriata de moarte acum....*in camera ei*
-Hey....draga....am aflat si....voiam sa iti spunem ca....*suna telefonul**Tomas la telefon*
-Ce?! Mătușa Maria?! Venim imediat.
-Ce e, tata?
-Matusa mea a avut un accident. Acum este acasa, dar eu si mama ta vom sta 1 saptamana la ea. Sper ca putem avea încredere in tine sa stai singura sau o chemam pe matusa ta!
-Matusa Camelia?! nuuu! O sa fiu cuminte! Promit! Pe Mountain Dew(mtn dew)!
-Tom, cred ca e in stare.....mai ales ca a jurat le mtn dew (o sa mai prescurtez si md)
-Mda....ai dreptate....
-Dar....cum ramane cu chestia aia?
-Scuze, iti povestim dupa.
-Ooooff....bine
Mama si tata isi iau o valiza mica si pleaca cu masina...
Ei bine....sa le sun pe fete.
O sun pe Ale.
-Heioo! Ce faci Diaa?
-Nu prea bine....le bag si pe Ili si Alexa in conferință si iti zic apoi, oke?
-Bine...dar ma sperii.
------------le bag pe fete si începem sa vorbim-----------
-Iza....ce s-a întâmplat?
-Puteți veni la mine? Azi.....si sa stati pana luni?? Va rog!
-Bine, bine!
-Si apropo...Ili, tii minte tablita de spiritism care am cumparat-o de la tarabe în tabara? Adu-o....Apropo, sa o cheme careva si pe Tea.*după 25 de minute*
Toate vin cu (,) câte o valiza cat casa.
-Aolo da cat stați?! Un an?!
-Nu, sunt haine pentru o săptămână :)
Tea apare si ea dupa câteva minute.
Okey....am mai facut spiritism deci....stiti cum functioneaza asta, da? -Da
-Da
-Da
-Mda....sa zicem....dar de ce facem?
Ca sa o contactam pe sora mea, sigur e prin apropiere. Alte întrebări?
-Nup....
Okey; formula e urmatoarea in caz ca ati uitat-o:
"Ca prieteni ne-am adunat, sufletele noastre sunt unite, spirite din apropiere, va chemam."-Dar regulile? Care erau???
-Pai nu le mai tin minte pe toate, dar nu cred ca conteaza.....
1. Nu te juca singur niciodată.
2. Nu intreba fantoma cand, unde o sa mori, deoarece vei muri atunci.
Pai....nu te juca intr-un cimitir si.....cam pe astea le știu.
-O-OOkey, hai sa jucam zice Ili. Ea era cea mai speriata de "jocul" asta.
Spunem formula si apoi incepem sa intrebam:
E vreun spirit binevoitor sa ne ajute?
Ochiul Ouija de pe tablita se misca spre da.
Cum te cheama?
-Sandra, draga sora, nu ma stii?
-Ea e? (I)
-Asa se pare....zic cu teama.
-Ce e sora? Zice cu un glas sadic.
-Hai sa continuam! (Eu)
Cu-cum ai murit?
-Soartoo....mi-am amintit ceva.....(Alexa)
-Ce?
-Ultima regula....nu intreba fantoma Cum a murit.....Helău! It's me! Again! I have a new book that i hope you laic (like*)
deci....nu is pe laptop dar va scriu membrii distibutriei.
@Ilinca102 in rolul lui Ili
@AlexandraSiAtat- Ale
@AlexandraAleAley - Alexaa
Nush cn-Daiana
vreau sa va aruncati un ochi si la noua mea carte care e in colaborare cu @Ilinca102, o găsiți la ea, sper sa va placa, se numeste "O viață apasatoare".
CITEȘTI
VIATA MEA....O POVESTE HORROR
HorrorHeio! Am o noua cartee! Horror :) sper sa va placa, iata o mica descriere :) Daiana....o fata singura la părinți, sau cel puțin asa credea....nu stie daca e sora ei, imaginatia, sau un demon care pur si simplu voia sa o ucida. Cum descrierea nu pre...