1-Ne Hissetmek?

32 0 0
                                    

Kalbim ağzımda atıyor. Yerde miyim gökte miyim bilmiyorum. Bir birey nasıl anlayamaz hissetiklerini? Ya da hissedemez hissetiklerini. Belki de ilk defa bu kadar yoğun yaşadım duygularımı, tarif edemedim beynimdeki düşünceleri. İlk defa bu kadar ruhuma dokunmuştu biri. Aklımı başımdan atmıştı hiç uğraşmadan. Her gece yatmadan düşlediğim "umarım şuan mutludur." diye düşündüğüm biri. Bu kadar sevmemeliyim onu belki. Düşüncelerimi şekillendirmemeli mesela. O bu durumda ne yapar diye düşünmem en büyük yanlışım olabilir. Her güzel cümlesinden kötü bir anlam çıkarıp mutsuz olmak nasıl bir mantıktır böyle? Aklımı yitiriyorum galiba. Onun yüzünü görünce yüreğimin mideme akması normal birşey değil mi? Her nefesinde bir yıldız kayması göğsümde ne derece doğru? O da gidecek bir gün, onsuz kalacağım, kalbim boş olacak. Belki biri çıkacak bir gün yine bu duyguları hissettirecek. Yine saf ve temiz hatta bir o kadar da siyah ve kirli seveceğim onu. Ama ben şuan sadece O olsun istiyorum. O'nun güldüğünü görünce dünya simsiyah sadece O renkli kalsın istiyorum. Sadece O'na sarhoş olmak istiyorum. Belki bir gün bende onun kalbinde kaybolabilirim. Ve belki de şanslıysam yolumu bulamam kalbinde. Ben O'nun ruhuna bağlandım, iyi niyetine, tertemiz kalbine. O o kadar iyi ki ben bile kirli kalabilirim ona. Bugün de sen vardın aklımda. Mantıklı düşünemedim sen vardın çünkü ruhumda. Belki de geceleri senin için mantıklı düşünüyorumdur? Belki de sana bu yüzden gecem demek istiyorumdur? Ne dersin belki yüreğim sana ulaşır bir gün. Gündüzler geceye kavuşur, bulutlar gökten saçlarına dökülür. Biliyorum sende benin gibisin geceyi seversin. Bu yüzden uyumayıp tüm gün uykulu gezersin. Kulaklığını boynundan ayırmazsın çünkü seni en iyi şarkılar anlatır. Dışarıda durgun biri gibi görünürken bizimleyken ne kadar da gülersin öyle. Gülüşünü sevdiğim sen hep gül. Gül ki kalbim de gülsün. Sen mutlu ol yeter ki, ben iyi olurum zaten.
Belki bir gün gündüzü geceye çeviririz, beraber o çok sevdiğimiz bulutlara güleriz.

Acılar Gece ÇözülürHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin