ROOMSERVICE

47 4 8
                                    

                 deel 1:rebecca

Het is 7 uur in de ochtend,de wekker die al voor de zevende keer op snooze staan is zowat uitgerinkeld,ik waag mijn voeten op de koude vloer van de slaapkamer en merk direct dat het deze nacht gevroren had de parket op de grond is zo koud als een biefstuk dat net uit de koelkast komt.
Ik wandel mankend door te lang op mijn zij te liggen naar de grote ingebouwde kast aan de
Andere kant van de slaapkamer.
Op weg naar de kast voelde ik een streep zon op mijn koude voeten wat het nog moeilijker maakte om naar de kast te lopen het liefst zou ik hier blijven staan in de warme stralen van de ochtendzon maar ik wist dat dat niet ging en ik moest wel naar de kast. Maar eerst besloot ik om netjes in de lijnen van de zonnestraal naar de raam te wandelen om de gordijn open te maken dat lukte perfect ik trok aan het dikke witte gordijn en het gritste open, yes de zonnenstraal had zich ontpopt tot een prachtige mat van licht en warmte waar ik sebiet op kon lopen geweldig gewoon,perfect maar natuurlijk loop ik naar de kast en schuift er een ellendige wolk voor de zon. Maar wat had ik dan verwacht in mijn leven gaat er niets zoals ik dat zeg en zoals ik dat wil maarja dut is mijn leven en daar kan ik niet onderuit~

RoomserviceWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu