ROOMSERVICE p.3

35 2 0
                                    

deel 3: jim

Het is 14 na 7 ik word wakker met een stijve nek en een vieze smaak in mijn mond ik hoor zacht geklater in de badkamer rebecca staat waarschijnlijk in de douche.
Ik besloot om eerst naar beneden te gaan voor een glas water te halen om de walgelijke smaak uit mijn mond te krijgen.
Ik liep de witte trap af die uitkwam in de hal op de benedenverdieping, ik open de deur naar de woonkamer en zie de rommelige salontafel wat me doet denken aan gisterenavond het was een mooie avond met de kachel aan en de tv op.
Maar het was alweer voorbij en ik moest vandaag weer gaan zoeken naar werk weer dezelfde miserie, weer afgewezen worden hoe kon het toch gebeuren na die prachtige tijd storte alles in wat eerst een loon was van 4200 euro netto is gezakt naar een kleine 1500 euro netto het was pijnlijk die verandering we komen nog rond en er zijn mensen die het veel moeilijker hebben dan ons, maar door deze situatie hebben we het toch moeilijk gehad vooral dan door de eindeloze duscussies over het
"genieten van het leven" en over hoe mooi het toen was.
Maar de ruzie die steeds weer opduikt is die van de baby.
Rebecca wil heel graag een kindje maar ik ben er nog niet klaar voor, ik wil nog zoveel doen maar zij wil het zo graag dat ze het niet snapt.
Ik schudde met mijn hoofd en liep verder naar de keuken waar ik een glas pakte en de kraan liet lopen.
Zalig,zei ik in mijzelf dit is puur genieten het glas was op en ik zette het op de tafel ik liep terug naar de trap om naar boven te gaan, maar eerst wierp ik nog een blik op de wijnglazen maar die blik viel snel terug wegen ik liep naar boven.
Rebecca stond nog in de douche, ze was waarschijnlijk weer aan het dromen.

Ik besloot om haar gedachten wat te verzetten en ik glipte de badkamer in ik kleede me uit en ging achter haar staan.

Ze staarde naar de muur terwijl het water over haar huid stroomde ik legde mijn hand op haar zij en ik vroeg of ik erbij mocht zacht en onzeker antwoorde ze: "ja natuurlijk." Ik zag een lachje verschijnen dat deed mij zoveel deugd ik sloot haar in mijn armen en we genieten allebij van dit moment met haar in mijn armen wat al zolang geleden is...

RoomserviceWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu