14 (12. ve 13. bölümdeki röportajın devamı)

265 11 0
                                    

Tiyatro eğitimi var geçmişinizde.  Tiyatro için teklifler geliyor mu hiç?

Trakya Üniversitesi'ne bağlı bir tiyatro grubunda konuk oyuncu olarak görev alıp, bir süre onlarla çalışmıştım. Çok profesyonel bir durum değildi. Bu konuda teklif almıyorum. Alırsam sanırım zamanım olmadığından kabul edemem.

En çok hangi şarkınızı söylemeyi seviyorsunuz? Ve en çok nerede sahne almak hoşunuza gidiyor?

Sessizliğin olduğu her yeri seviyorum... En çok "Bir Melek Ölürken"I söylemeyi seviyorum.

Siz kimleri dinlersiniz?

Eski jazz müzisyenleri, yenilikçi elektronik ve endüstriyel müzisyenleri dinliyorum.  Bağımsız işler yapan herkesi.

Albüm hazırlıklarınıza değinsek...  Nasıl başlıyorsunuz,  özellikle hangi kriterler olmazsa olmaz sizin için?

Anlatacak hikaye birikmemişse bir şwy anlatmanın manası yok. Önce o anlatılacak hikayenin teması olmalı. Aslında ne yaşarsam o diyelim, yaşamadan yazılmaz.

Durumlara değil, kişilere şarkı yapıyorum demişsiniz.  En çok hangi albümünüzü seviyorsunuz ya da sizde en çok iz bırakan hangisi?

Her insanın kalpte bıraktığı farklı izler gibi... Her albüm, her şarkı da bende aynı hissi bırakıyor.  Kaçamak bir cevap değil inanın. Hepsinin izi başka. Ama şarkılarımın hikayelerini anlatmıyorum, onu da söyleyeyim.

Cem AdrianHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin