"Selam," derken bende "Selam." diye karşılık verdim. Başka ne diyebilirdim ki? Hayal kırıklığına uğradım desem asla yalan olmazdı.
"Sen Dabberiye olmalısın." dedi bir yandan sırıtırken. Sonra "Ben Dabbe Fan Clup'ın başkanı Beliz." diyerek devam ettiğinde bende sahte gülümsememi bozmadan "Adım Mina." dedim, karşımdaki kıza gülümseyerek.Resmen hayal kırıklığının dibini yaşıyordum, hiç böyle hayal etmemiştim.
Ne bekliyordum ki? Yusuf'un buraya gelip benimle buluşacağını mı? Çok fazla yanılmıştım.
Nerde hata yapmıştım, nereyi kaçırmıştım ki?
Sanırım bunu bulmanın tek yolu, düşünmeye en baştan başlamaktı.
Sevdiği bey tam bir Dabbe hayranıydı, yani benim bildiğim.
Bunuda gizliden onun ve en yakın arkadaşı Beliz konuşurken duymuştum. Bir sayfadan bahsediyorlardı, Yusuf'u bu sayfanın başkanı yapmaktan falan.
İşte ben hep onları böyle dinler, Yusuf'u uzaktan izler ama asla onunla konuşmaya hatta beni görmesine bile izin vermeyen biri olduğumdan bu Instadaki sayfanın belki işime yaracağını düşünmüştüm.
Yeni bir sahte hesap açıp o sayfayı takip ettim ve direck denilen yerden mesaj attım ve başkanlarıyla tanışmak istedim. O kişide zaten başkan olduğunu ve konuşacağım şeyin sayfayla ilgili değilse burdan değilde WhatsApp'tan konuşalabileceğimizi söyleyip numarasını vermişti.
Benim aylarca düşünüp, çalışıp bir türlü bulamadığım şeyi bir mesajla 2 dakikada halletmenin yarı üzüntü dolu buruk mutluluğumu yaşamakla birlikte onu telefonuma "Dabbe" diye kaydederek -söylediğine göre o da beni Dabberiye diye kaydemişti- mesaj atmış ve konuşmalarımızdan benim bildiğimden daha çok kendine güven dolu biri olduğunu anlmaıştım.
Sonuçta numarasını hiç şüpe etmeden tanımadığı birine vermişti. Bence büyük bir şeydi.
Sonradında laf lafı açar derler ya, öyle oldu. Üç - dört ay sadece telefondan konuşmamızın ardından buluşmaya karar vermiştik ve o gün de bu gündü.
Ben Yusuf'u beklerken onun en yakın arkadaşı, pekte haz almadığım Beliz, tam karşımda duruyordu. BU BİR ŞAKA FALAN MIYDI? HAYALİNİ KURDUĞUM AN BÖYLE OLMAMALIYDI.
Hayal kırıklığıyla gözlerim üzüntü ve sinirle dolmaya başladığında sanki telefonuma mesaj gelmiş gibi yaparak ekran tuşuna basarak açılmasını sağladım ve ekran kilidinide açarak sanki bir şey okuyormuş gibi yapıp yüzümi buruşturdum.
"Of, ben çok üzgünüm, acil bir işim çıktı gitmem gerekiyor, seninle vakit geçirmek isterdim ama naparsın."
Diyerek arkamı dönüp gidiyordumki, tamda hayallerimş karşımda gördüm.
"Nereye gidiyorsun Dabberiyem? Yoksa benimle tanışmak istemiyor musum? Bir işim vardı ve sadece seni karşılaması için Beliz'i göndermiştim." dedi YUSUF.
Benim şaşkınlıktan cevap veremememe karşın o da bana yaklaşarak kollarını belimr sarıp bana sarıldı, bende ona karşılık verdim.
İşte hayalim tamda buydu.
✘✘✘✘
Eski Dabberiye bir yanlışlık sonucu silindi:(
Bende yeni yazımımla baştan başlıyorum✘
Bu arada "Beliz'i gördün mü?" Şakası çok beğenilmiş bu da ayrıca beni mutlu etti dhskxjx
BU ARADA ÖYLESİNE YAZILMIŞ BİR HİKAYEDİR FAZLA CİDDİYE ALIP YORUM YAPMAZSANIZ SEVİNİRİM. İLK BÖLÜMDEN HEMEN ÖNYARGIYLA YAKLAŞMAYIN.
Nys sçs kib by