❤️3️⃣❤️

21 1 1
                                    

Scoala

Cred ca toți știm răspunsul. Scoala este o unitate care te propulsează spre liceu care iti va scrie povestea. Scoala,in termenul grecesc de la care a pornit acest cuvânt înseamnă timp liber. Se poate ca toți sa spune-ți ca "Urgh! Ce naiba?! Timp liber?! E o închisoare cu condamnare." Defapt,in România,da. Este o închisoare cu condamnare. Dar gândiți-va cum este in alte tari. Bine,cred ca toata lumea a facut asta deja asa ca hai sa trecem direct la subiect. Ok,voi ziceți ca este un iad,iar eu zic ca este frumoasa. Stiu,stiu la ce va gândiți. Sunt un specimen. Dar luați-o pe partea cealaltă a ei. Gândiți-va la tot ce ați învățat! Gândiți-va ca fără scoala nu ați mai avea prieteni,nu ați știi cum sa judecați oamenii după fata lor si nu ați știi sa citi,scrieți,sa adunați si sa scadeți. Nu ați știi aproape nimic. Si stiu ca cei care au uniforma(gen eu) o urâți. Si eu o fac câteodată,dar doar pentru ca nu văd partea ei buna. Uniforma. Cămașă albă si blugi negri. OK. Aaam.... Pe cămașă poți sa pui insigne,poți sa scrii ceva pe spate si este si foarte practica in zilele de genu"NU AM CU CE SA MA ÎMBRAC!". Bun. Am terminat cu cămașă. Sa trecem la blugi. OK. Blugi sunt blugi. Gen,nu prea ai ce sa le mai adaugi. Poate doar o curea sau ceva lanțuri. Acum,ne vom muta pe geci,eșarfe si căciuli. Aaam...geaca cred ca trebuie sa iasă cel mai mult in evidentă. Gen,ai o geaca de piele. Pune-i niște Ținte pe umeri pe care ii lipești cu super-glue sau pune-i niște ace din alea duble pentru insigne. Au o geaca stil army cu epoleți. Caută pe net niște insigne militaresti si atasaza-i-le! Fa-ți de cap cu toate lucrurile pe care le găsești prin casa. Găsești o bucata de material? Fa ceva din ea! Nu o arunca.
Dar,asta a fost doar partea cu sfaturi a capitolului. Acum haideți sa ne revenim in pâine. Scoala. Ce întreg fetele prin asta? Cred ca cea mai întâlnit cuvânt este rusine. Efectiv,iti este rușine de tine. La scoala,cum nu ești perfecta,gen Victoria's Secrets si olimpică la toate materiile,cum toți sar la gâtul tău. Rușine. Iti este rușine de tine,de ce ai devenit. O urăști din tot sufletul pentru ca efectiv e un chin. De la aspectul ei,profesori si cărți pana la colegi. Aspect mizerabil,profesori nebuni după teme si colegi care te bârfesc pentru ca vor sa fie ca tine. Eu,sincer,ii ignor. Si asa sa faci si tu. Cum vine unul la tine si te jignește,cum poți sa ii aplici un "dos de palma" cu o replica din cartea "Vocabular de Insulte". Dacă vei caută acesta carte,nu numai ca va fii prima in secțiunea de exemple,dar te va face si sa te simți mai bine. Efectiv,mori de ras in timp ce citești.
Sfat #2: Tine capul sus si încearcă sa nu iti cobori privirea pentru a te uita la cei inferiori tie.

50 de lucruri pe care le urăsc feteleUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum