Za celý můj krátký život jsem toho zkusila hodně. Od tancování, přes fotbal až jsem skončila u krasobruslení. Jenže když se věnujete naplno jedné jediné věci, po čase vás to omrzí. Věděla jsem, že jsem na tom nebyla špatně, vlastně mi krasobruslení vážně šlo, ale už jsem se do toho nedokázala položit tolik, jako dřív. Na bruslení jsem se ale úplně vykašlat nedokázala, zkrátka jsem jen polevila v trénincích, abych získala více volného času. Teď byla mojí prioritou škola, rodina a kamarádi. Chtěla jsem zažívat různé zážitky, poznat zase něco nového. A pak se přede mnou jako zázrakem objevila příležitost.
Začalo to jednoduše, jako každý čtvrtek odpoledne jsem ležela doma v posteli s mobilem nad hlavou a projížděla sociální sítě. Najednou mou pozornost upoutal plakát s konkurzem do ReaModels. Jedna z věcí, co jsem chtěla vyzkoušet, bylo věnovat se modelingu. Přemýšlela jsem nad tím už delší dobu a teď se mi konečně naskytla možnost zkusit to. Ne že bych si o sobě myslela, že jsem nějak extrémně krásná, ale nejošklivější taky nejsem. Ihned mě napadlo napsat o tom mé kamarádce Vicky. Nechtěla jsem v tom být totiž sama.
S Vicky jsme se poprvé potkali ve školce, ale opravdové kamarádství jsme si vybudovali až na druhém stupni základní školy. Od té doby jsme dobré kamarádky.
Máme docela dost společných zájmů, proto jsem doufala, že do toho půjde semnou.
„Vicky?" napsala jsem a samozřejmě nezapomněla přidat vysmátého smajlíka. Na odpověď jsem nemusela čekat dlouho.
„No?" Bez zbytečného okecávání jsem jí poslala odkaz na konkurz. Tentokrát mi odepsala až po delší době. Hádala jsem, že si plakát pečlivě studuje.
„Ty chceš jít na modeling, jo? :D" napsala mi.
„Doufala jsem, že půjdeš se mnou😁!"
jakoby čekala že tohle napíšu, téměř hned odepsala:
„No, moc se na to nehodíme, ale přece tě v tom nenechám samotnou, třeba bude sranda.😍"
„Sranda to určitě bude, až se pěkně ztrapníme. 😂"
„Na to už jsem si zvykla 😣🙌."Téma jsme po chvíli opustili a začali psát různý kraviny a vymýšlely jsme si,co nás potká a blbosti typu že budeme slavný modelky Victorias Secret a tak. To už k nám prostě patřilo.
Na konkurz jsem šla spíš ze srandy, ale tajně jsem věřila, že to dopadne dobře.Tento příběh píšeme s kamarádkou:) pište své dojmy do komentáře:) snad se bude příběh líbit:)
ČTEŠ
Silné pouto
RomanceLucka a Vicky se vydají na konkurz modelingové agentury, aby si našly své hobby a zkusily štěstí. Oběma dívkám to změní život, ale každé úplně jinak.