"Serkan kahvaltı hazır"
"Geliyorum anna"
Kahvaltımı yapıp okula gidiyordum Söylene söylene. Evet yine derse gecikmiştim. Lise son olmak neden bu kadar zor ? Okula sonunda gittim. Ama sigaramı unutmuştum. Lanet olsun! Benim en yakın arkadaşım Ali sigara verdi. O da gizli içiyordu. Eğer ki soracak olursanız benim sevdiğim biri yok. Zil çaldı. Sınıftan bir kız bana çok takmıştı. Ama benim kız umrumda değildi. Adı Aslı'ydı. Aslı aynı benim gibi çok zeki bir öğrenciydi. Ali'yle dışarı çıktık. Kantinden dişim kaşındığı için sakız aldım. Fakirlikten değil yani. Ali bir şey almadı. Bizim sınıfta bir çocuk var. Adı Ahmet. Çocuk her gün koluna faça çekiyor amk. Çocuğa neden faça çekiyosun diye sorduğumuzda hoşlanıyorum diyor. Çocuk psikopat. Bazıları çocuğa acıyor. Ama yazık çocuğa. Bizde biraz psikopat olabiliriz ama biz faça çekmiyoruz nasılsa. Çocuk çok tembel. Ama ortam içinde seviliyor.
Aslı yine peşimi bırakmıyor. Ne buluyor bu çocuk benden ?
"Serkan"
"Efendim?"
"Sen iyi bir çocuksun"
"Sağol"
Bu neydi şimdi ? Benden hoşlandığını mı anlatmaya çalışıyor ?
Sonunda ders bitmişti. Ali'yle evlerimiz yakındı. Ali bana senin yüzün neden düşmüş diye sorduğunda ben bugün Aslı bana sen iyi bir çocuksun dedim. Ali de sen onu seviyomusun diye sorduğunda da ben kimseyi sevmediğimi biliyorsun dedim.
Sonunda eve geldim. Yemeğimi yedim anneme birşey sordum
"Anne okul kamp gezisi düzenliyormuş"
"Eee"
"Bende gidebilir miyim ?"
"Olur"
Annem nasıl bu kadar kısa sürede tamam dediğine şaşırdım. Okulun kapanmasına 1 gün kaldığına göre sadece kamp için 1 gün kalmıştı.
Uyudum.Uyandığımda saat 10'du. Okulda 11 de başlıyordu. Annem yine kahvaltıya çağırdı. Bende uyuklaya uyuklaya gittim. Kahvaltımı yapıp evden çıktım.
Okula gittim. Bugün son gündü. İlk defa derse gecikmedim. Hemen çıkışın gelmesini bekliyordum. Ali'nin bir sevgilisi vardı. İsmi Ceyda. Ceyda sınıf içerisinde çok sevilen bir kız. Açıkçası bazen Ali'yi kıskanıyorum. Çıkışın gelmesi için son 2 ders. Dersler azaldıkça kalp atışım hızlanıyordu. Çıkış geldi sonunda. Herkes okuldan bağırarak çıkıyodu. Eve gittim. Anneme yarın kampa gideceğimi söyledim. Yemeğimi yedim. Heyecanla uyudum. Beklenen gün gelmişti. Otobüse bindim.
Kulaklığımı çıkardım. Duman dinledim.
Kampa geldik. Aslında bir şeyi çok merak ediyodum. Acaba Ahmet faça çekmek için bıçak getirdimi? Çok saçma bir şey düşünüyorum sanırım.
Benim Çadırı Ahmet'le beraber kurduk. Bende onun çadırına yardım ettim.
Devamı diğer bölümde >
ŞİMDİ OKUDUĞUN
PSİKOPAT
Mystery / ThrillerBu benim ilk hikayem. Herkesin destek vereceğine inanarak yazıcam. Bana destek çıkarsanız sevinirim. Yorumlarınızı bekliyorum...