Harry POV.
Ajunsi la spital, i-am dat-o in grija unui medic, dupa care am mers in sala de asteptare. Dupa o ora l-am vazut pe medic venind spre noi.
-Buna ziua ,care dintre voi e Harry?
-Eu sunt.
-Fetita este in afara oricarui pericol. Totusi am gasit aceasta scrisoare asupra ei. Si inca un lucru...unul dintre voi face parte din familia fetitei?
- Niciunul... insa de unde imi stiti numele?
-Este trecut pe spatele scrisorii. Uitati-o.
Mi-a inmanat scrisoarea, dupa care s-a retras in biroul sau. Am desfacut scrisoarea si nu mi-a venit sa cred ce scria in ea:
Draga Harry,
Stiai ca mi-ai distrus viata? M-ai lasat insarcinata inainte sa pleci ,iar eu a trebuit sa o cresc pana acum. Insa m-am saturat,iar acum am sansa sa-mi reconstruiesc viata, asa ca acum este randul tau. Toate actele le-am lasat asupra ei . O cheama Adela.
Fara pic de drag,
Emily Smith.
Dupa ce am citit-o de mai multe ori, i-am dat-o si lui Louis si m-am asezat pe un scaun . Nu-mi vine sa cred.... Am o presupusa fiica, facuta la 16 ani. M-am ridicat de pe scaun si am trecut pe langa un Louis uluit spre cabinetul doctorului ,unde am batut la usa.
-Intra!
-Domnule doctor ati putea va rog sa faceti un test de paternitate pentru fetita pe care am adus-o? Din scrisoarea pe care mi-ati inmanat-o reiese ca i-asi fi tata.
-Bineinteles.
Dupa ce a luat mostrele de sange, am mai asteptat o ora pana sa se intoarca. Atunci cand s-a intors ,nu mi-a venit sa-mi cred urechilor:
-Felicitari,sunteti tatal fetitei de doi ani. Doriti sa o pastrati sau s-o dati spre adoptie?
-O pastrez.
-Bine, o puteti lua acasa dupa ce se trezeste, dupa care a plecat.-Ce o sa faci cu un copil la varsta asta si mai ales, cum va reactiona lumea cand va afla ca ai o fiica? A intrebat Louis.
-Nu stiu,dar o voi creste de acum inainte cum pot eu mai bine. Ii suni tu pe baieti sa le dai vestea? Eu ma duc sa vad daca s-a trezit Adela.
- Bine, dupa care am plecat in camera Adelei.
Cand am deschis usa am vazut-o, micul meu inger intins pe patul de spital. M-am indreptat spre ea si i-am luat mana micuta in mana mea mare.-O sa am mare grija de tine de acum incolo, am spus dupa care i-am pupat manuta inchetata.
-Le-am spus, a spus Louis intrand pe usa.
-Si ce au spus?
-Au zis ca se duc sa cumpere tot ce-i trebuie unei fetite de 2 ani si ca o sa le puna la tine in camera.
-Bine.Am simtit dintr-o data ca mana imi este stansa si m-am uitat in jos,vazand ca Adela este speriata.
-Cine voi? A intrebat tremurand.
-Eu sunt taticul tau ,iar acesta,am indreptat mana spre Lou,este prietenul meu cel mai bun. ,i-am raspuns zambind.
-Tati?,a intrebat nesigura.
-Da ,puiut , tati si iti promit ca nu am sa te mai parasesc niciodata.
-Tati,a inceput sa planga, mami lau, lasat brrr...
-Stiu, am spus luand-o in brate. Acum ce ai zice daca am merge acasa si am manca ceva si apoi mai vedem ce facem?
-Bine,spunand asta ,am ridicat-o si am strans-o in brate , mergand spre receptie pentru a semna externarea. Pe drum spre casa, ne-am oprit si la judecatorie pentru a o trece oficial in custodia mea si pentru a-mi prelua numele. A fost o dimineata foarte agitata, iar Adela inca nu i-a intalnit pe baieti.
CITEȘTI
Tu esti taticul meu (Harry Styles Ff.
FanfictionCum este sa te trezesti cu un copil de doi ani in fata usii cu o scrisoare in mana in care scrie ca tu esti tatal?Cititi si veti afla.