Gidiliyor

4 1 0
                                    

Uyandığımda annemin  sesi kulağımda çınlıyordu.Kalktım kahvaltımı yaptım ve tam okul kıyafetlerimi giyerken annem bana seslenmişti yanına gittim ve bana o gün okula gitmicemi onun yerine hastane bir işimiz olduğunu söyledi.Bende hazırlanmayı bırakıp televizyonun başına geçtim.Yaklaşık yarım saat bir saat sonra annem hazırlamamı söyledi bende hazırlanmaya başladım.Giyinip annemle birlikte çıktık.Yoldan anladım ki dün gittiğimiz hastaneye gidiyorduk.Vardığımızda annemle birlikte kapının yanında "kontrol odası" yazan bir odaya girdik.Girdiğimizde karşımda bir erkek doktor gördüm.Bana bir tuhaf bakıyordu.Bana parmağıyla sandalyeye oturmamı gösterdi.Bende oturdum annemde karşıma.Doktor konuşmaya başladı"Merhaba Anıl ben senin doktorun Volkan tanıştığımıza memnun oldum."dedi bana bende karşılık vererek konuşmasına devam etti."Senin yaşlardaki çocukların yani 9-10 yaş arasında malesef bu aralar çok rasladığımız bir hastalığa yakalanmıssın.Ama bunda moral bozulcak hiç bir şey yok.Sadece bir kaç ilaçla seni iyileştireceğiz.Ama sana vereceğimiz bu ilaçlar evde değil hastanede oluyor yani sen iyileşene kadar ilaçlarını hastane alman gerekirse hastanede kalman gerekir anladın mı beni Anılcım ?" dedi bana bende cevap olarak kafa salladım.Sonra hemşire beni odadan çıkardı.Yine doktorun annemle ne konuştuğunu duyamamıştım ama kulağıma sadece bir kelime gelmişti o da OSTEOSARKOM.Bu kelimenin anlamını bilmiyorum ve bir araştırma isteğindede bulunmadım.Annem de doktorun yanında çıktıktan sonra birlikte evin yolunu tuttuk.Eve varmadan önce annem Serra Ablalara uğricamızı söyledi ve Serra Ablalara gittik. Orda Sinem abla da vardı.Annem,SerranAbla ve Sinem Abla mutfağa geçip oturdular bende Serra Abla'nın kızı Nesrin ile oynamaya başladım.Biz oynarken bir ses duyduk Nesrin'le birlikte mutfağa baktık ne olduğunu anlamıştım annem annem ağlıyordu yine.Beni yine bir korku sardı yine aynı sorular peşime takıldı. Artık uyumak istiyordum.Anneme gitmemizi istediğimi söyledim ve kalktık.Eve vardığımızda direk yatağıma atlayıp uyumaya çalıştım.O kelime OSTEOSARKOM anlamını merak etmiştim ve bulcaltım ama uyumayı tercih edip yarın bulmayı düşündüm.
2.BÖLÜMÜNDE SONU DEVAMI GELİCEKTİR UMARIM BEĞENMİSSİNİZDİR.BEĞENMEYİ VE TAKİP ETMEYİ UNUTMAYIN BİR DAKİ BÖLÜMDE GÖRÜŞMEK ÜZERE  .

Bilmediğin YolculukHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin