"Este un blestem"

19 5 2
                                    

-Bună Snow ! Cum a fost prima noapte în casa Crimson ?
-Nu mă lua pe mine așa ! De unde-ai știut că mama nu găsise scrisoarea ? De unde știai de scrisoare ? Ce se întâmplă aici ?
-Snow calmează-te ! Nu se întâmplă nimic ! Sțiu că nu prea este semnal prin zonă și am bănuit că i-ai lăsat o scrisoare ; și cum picase curentu am crezut că în întuneric nu stătea mama ta să caute o scrisoare de care nu știa .
-Hmm e cea mai jalnică scuză , dar hai că te cred ! Acum în altă ordine de idei îmi spui care a fost faza cu ieșitu din casă și cu ușa și cu toată casa în general ?
-O să îți zic , dar nu aici ! Vino după mine , știu eu un loc în care ești in siguranță .
Și Snow o urmă pe Katrina în liniște până în pãdure , în mijlocul pădurii unde se afla o cabană veche , cel puțin așa se vedea din exterior . Ușa nu mai era chiar ușă , mai mult era o adunătură de scânduri vechi puterzite mâncate de termite . Acoperișul stătea să cadă , geamurile nu mai existau , erau numai cioburi ascuțite în care te puteai tăia dacă nu erai atent .

Snow stătea în spatele Katrinei la câțiva metri distanță de ea

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

Snow stătea în spatele Katrinei la câțiva metri distanță de ea . Dintr-o dată Kat începe să strige la Snow speriată :
-Snow ! Snow ai grijă la șarpe ! O să te muște și e veninos !
-Ce șarpe Kat ? Nu e nici un șșșaaarrrpppeeeeee ... Aaaaaaaaa !
-Stai calmă și ocolește-l ! Doarme și nu o să îți facă nimic dacă nu îl atingi . Ai grijă !
Atunci Snow ocoli încet și cu grijă șarpele care dormea în iarba udă din pădure .
-Acum că am trecut de șarpe îmi spui cum de știai de șarpe că era ascuns în iarbă și de ce ai țipat așa ? Ce se întâmplă ? Vreau adevărul !
-Bine ! Îți spun după de intrăm !
-NU ! Zimi acum ! Tu îmi ascunzi ceva și nu merg nicăieri cu tine până nu-mi spui !
-Rose vino cu mine te rog . Nu pot să îți spun aici ! Copacii ne pot auzi și te pun și pe tine și pe mine în pericol ! Vino după mine te rog ! Ai încredere în mine ! rosti Kat șoptind cu teamă în voce !
-Bine , vin ! Am prea multe întrebări fără răspuns ! răspunse Snow cu aceeași teamă ca a Katrinei .
Snow o urmă pe Kateina cu teamă dar aștepta să se afle adevărul .
-Intră !
-Ok acum îmi spui ?
-Nu încă ! Așteaptă puțin !
Atunci Kat bătu de trei ori într-un perete și în acel moment se auzi o voce de băiat .
-Cine e ?
-Eu idiotule ! Ea e cu mine ! Snow e cu mine ! Deschide odată ușa aia !
În acel moment teretele se dădu într-o parte și apăru un fel de lift vechi . Snow și Kat se urcară în lift iar acesta porni în jos , peretele din spatele lor revenind la forma lui normală .
Când ajunseseră în sfârșit jos dăduseră de un fel de cameră cu mobilă veche . Acolo se afla un tânăr în vârstă de 18 ani , înalt , șaten , cu ochii căprui și cu bretonul acoperindu-i puțin fața .
-Snow el este Damon !
-Acum îmi puteți spune ce se petrece aici ?
-Blestem ! Este un blestem ! Citește aici !

Ai ajuns la finalul capitolelor publicate.

⏰ Ultima actualizare: Feb 22, 2016 ⏰

Adaugă această povestire la Biblioteca ta pentru a primi notificări despre capitolele noi!

Blestemul Din PadureUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum