4.BOlÜM

55 10 2
                                    

Thomasla tanıştım kendısıyle pekçok konuşmadım ve uykum geldı Alby e yerımı sorup kulübeye girdım Minho yoktu .Ona birkaç soru sormak için bekliyordum ve uyuya kalmışım gözlerimi ovuşturarak kalktım .
Minho erkenden gitmiştim

Newt kulübeye girip Günaydın Çaylak dedi .
(Bende tersleyerek);Bana çaylak demeyi kes BENİM İSMİM RECHEL .
(Dur bi dakika hey benim ismim RECHEL evet ismimi hatırlıyorum )
Newt gülümseyerek peki RECHEL benimle gel ismini kayranlılara duyuralım .
Olur dıyerek yerimden fırladım .
(Kayranlılara ismimi duyururken koşucular geri gelmişti)

Alby:Bu iste bir şey var daha geç gelmeliydıler diyerek yanımdan gıttı .
(Galiba bir terslik vardı)
Minho thomasla konuşuyordu ciddiydiler ve ağaçların arasına doğru gittiler . Ben onları dikizlerken hiçkimse fark etmeden onları takip ettim kulübe gibi bir yere girdiler dediklerini duymakta zorluk çekiyordum .Daha çok yaklaştım ses gelmiyordu arkamdan bir hışırtı hissettim ve döndüm .Kosuculardan biriydı
(Panikleyerek);
Özür dilerim yanlış yöne gıtmisim dedim .Amahiç birşey demeden hızlı nefes alıp veriyordu yüzü çok kötüydü damarları sanki siyah 'a dönmüştü sanki vücudunu bir şey kaplamış gibiydi ve beni çok korkutuyordu .
Bana tekrar tekrar aynı şeyleri soylüyordu ;
Senin yüzünden ,senin yüzünden bu hale geldım diyordu dendiğinden bir şey bile anlamamıştım inkar etmek isterken üstüme atladı ve eline bir taş alıp bana vuracakken bir el onu itti ve beni çekerek ayağa kaldırdı
Minho:Naptığını sanıyorsun (derken grubundaki kişi olduğunu fark etti )
Hayır hayır o sokulmuş dedi .
Ben sadece seyretmekle yetindim çok korkmuş ve titriyerek konuşmaya çalışıyordum.

Minho: Seninle kulübede konuşucaz dıyerek deliyi bağlayıp götürüyorlardı .
Kapı kapanmak ve hava kararmak üzereydi Alby üzülerek onu o kapının içinde iterek veda etti ağlamamak için zor tutu kendını çocuk yalvarıyordu ama bir çaresi yoktu .
O kapı kapandığı anda ölmüş sayılırdı zaten .
Thomas: iyimisin Rechel?dedi .
-İyiyim sadece panikleyip olayı anlamaya çalışıyordum şey sokulmuş dediğiniz böyle mi oluyor?
Thomas:Evet
Korktuğumu ve burdan gitmek istediğimi söyledim. Oda beni anlayarak bir kaç cevap verdi.
Kulübeye gütmeye korkuyordum biraz bekledım unutur dıye

Ki arkamdan bir el beni tutup kendine çevirdiği an bu Minho'ydu.

BAŞLANGIÇLARHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin