so..

36 1 0
                                    


this is not a story... i sincerely see him everytime i close my eyes, it's horrifying. I haven't slept in days. I'm failing some of my classes... i... can't stay away ... i....á̜̞͇̘́͜ļ͚̞̻̤͟ͅw̡͈͓̤̲̬͢ͅa͓̜͡y̡̛̳̣̺̤͓̠͓̘s͍͙̯̯̖͡ͅ ͎͓̮̙̺̮͚͓̗̀͜w̞̰̞͍͕̩̼̻̤͜a͏̛͇̟̫͎t̡͖̝͔̮͜c͏͙̭̠̹̖̦͙̬h͕̪e͙͝s͏̵̱̗̱̫̣̣͔̝͟.͏̤̳͕̣̜̖ ̤̝̤̳̼̜̣͜n̩̯o̵͎͓̹͉̟̗͘ͅ ̬̹̦̜̰̬̥e͓̣̪y̛͓͖ͅe̶͖̮̗̞̠̜̝̺͡ͅs̡̲̭͎̘͚̞̤͟͢.̶͈̠̖͚̣̲̫͘͝á̜̞͇̘́͜ļ͚̞̻̤͟ͅw̡͈͓̤̲̬͢ͅa͓̜͡y̡̛̳̣̺̤͓̠͓̘s͍͙̯̯̖͡ͅ ͎͓̮̙̺̮͚͓̗̀͜w̞̰̞͍͕̩̼̻̤͜a͏̛͇̟̫͎t̡͖̝͔̮͜c͏͙̭̠̹̖̦͙̬h͕̪e͙͝s͏̵̱̗̱̫̣̣͔̝͟.͏̤̳͕̣̜̖ ̤̝̤̳̼̜̣͜n̩̯o̵͎͓̹͉̟̗͘ͅ ̬̹̦̜̰̬̥e͓̣̪y̛͓͖ͅe̶͖̮̗̞̠̜̝̺͡ͅs̡̲̭͎̘͚̞̤͟͢.̶͈̠̖͚̣̲̫͘͝á̜̞͇̘́͜ļ͚̞̻̤͟ͅw̡͈͓̤̲̬͢ͅa͓̜͡y̡̛̳̣̺̤͓̠͓̘s͍͙̯̯̖͡ͅ ͎͓̮̙̺̮͚͓̗̀͜w̞̰̞͍͕̩̼̻̤͜a͏̛͇̟̫͎t̡͖̝͔̮͜c͏͙̭̠̹̖̦͙̬h͕̪e͙͝s͏̵̱̗̱̫̣̣͔̝͟.͏̤̳͕̣̜̖ ̤̝̤̳̼̜̣͜n̩̯o̵͎͓̹͉̟̗͘ͅ ̬̹̦̜̰̬̥e͓̣̪y̛͓͖ͅe̶͖̮̗̞̠̜̝̺͡ͅs̡̲̭͎̘͚̞̤͟͢.̶͈̠̖͚̣̲̫͘͝á̜̞͇̘́͜ļ͚̞̻̤͟ͅw̡͈͓̤̲̬͢ͅa͓̜͡y̡̛̳̣̺̤͓̠͓̘s͍͙̯̯̖͡ͅ ͎͓̮̙̺̮͚͓̗̀͜w̞̰̞͍͕̩̼̻̤͜a͏̛͇̟̫͎t̡͖̝͔̮͜c͏͙̭̠̹̖̦͙̬h͕̪e͙͝s͏̵̱̗̱̫̣̣͔̝͟.͏̤̳͕̣̜̖ ̤̝̤̳̼̜̣͜n̩̯o̵͎͓̹͉̟̗͘ͅ ̬̹̦̜̰̬̥e͓̣̪y̛͓͖ͅe̶͖̮̗̞̠̜̝̺͡ͅs̡̲̭͎̘͚̞̤͟͢.̶͈̠̖͚̣̲̫͘͝á̜̞͇̘́͜ļ͚̞̻̤͟ͅw̡͈͓̤̲̬͢ͅa͓̜͡y̡̛̳̣̺̤͓̠͓̘s͍͙̯̯̖͡ͅ ͎͓̮̙̺̮͚͓̗̀͜w̞̰̞͍͕̩̼̻̤͜a͏̛͇̟̫͎t̡͖̝͔̮͜c͏͙̭̠̹̖̦͙̬h͕̪e͙͝s͏̵̱̗̱̫̣̣͔̝͟.͏̤̳͕̣̜̖ ̤̝̤̳̼̜̣͜n̩̯o̵͎͓̹͉̟̗͘ͅ ̬̹̦̜̰̬̥e͓̣̪y̛͓͖ͅe̶͖̮̗̞̠̜̝̺͡ͅs̡̲̭͎̘͚̞̤͟͢.̶͈̠̖͚̣̲̫͘͝á̜̞͇̘́͜ļ͚̞̻̤͟ͅw̡͈͓̤̲̬͢ͅa͓̜͡y̡̛̳̣̺̤͓̠͓̘s͍͙̯̯̖͡ͅ ͎͓̮̙̺̮͚͓̗̀͜w̞̰̞͍͕̩̼̻̤͜a͏̛͇̟̫͎t̡͖̝͔̮͜c͏͙̭̠̹̖̦͙̬h͕̪e͙͝s͏̵̱̗̱̫̣̣͔̝͟.͏̤̳͕̣̜̖ ̤̝̤̳̼̜̣͜n̩̯o̵͎͓̹͉̟̗͘ͅ ̬̹̦̜̰̬̥e͓̣̪y̛͓͖ͅe̶͖̮̗̞̠̜̝̺͡ͅs̡̲̭͎̘͚̞̤͟͢.̶͈̠̖͚̣̲̫͘͝á̜̞͇̘́͜ļ͚̞̻̤͟ͅw̡͈͓̤̲̬͢ͅa͓̜͡y̡̛̳̣̺̤͓̠͓̘s͍͙̯̯̖͡ͅ ͎͓̮̙̺̮͚͓̗̀͜w̞̰̞͍͕̩̼̻̤͜a͏̛͇̟̫͎t̡͖̝͔̮͜c͏͙̭̠̹̖̦͙̬h͕̪e͙͝s͏̵̱̗̱̫̣̣͔̝͟.͏̤̳͕̣̜̖ ̤̝̤̳̼̜̣͜n̩̯o̵͎͓̹͉̟̗͘ͅ ̬̹̦̜̰̬̥e͓̣̪y̛͓͖ͅe̶͖̮̗̞̠̜̝̺͡ͅs̡̲̭͎̘͚̞̤͟͢.̶͈̠̖͚̣̲̫͘͝á̜̞͇̘́͜ļ͚̞̻̤͟ͅw̡͈͓̤̲̬͢ͅa͓̜͡y̡̛̳̣̺̤͓̠͓̘s͍͙̯̯̖͡ͅ ͎͓̮̙̺̮͚͓̗̀͜w̞̰̞͍͕̩̼̻̤͜a͏̛͇̟̫͎t̡͖̝͔̮͜c͏͙̭̠̹̖̦͙̬h͕̪e͙͝s͏̵̱̗̱̫̣̣͔̝͟.͏̤̳͕̣̜̖ ̤̝̤̳̼̜̣͜n̩̯o̵͎͓̹͉̟̗͘ͅ ̬̹̦̜̰̬̥e͓̣̪y̛͓͖ͅe̶͖̮̗̞̠̜̝̺͡ͅs̡̲̭͎̘͚̞̤͟͢.̶͈̠̖͚̣̲̫͘͝...........................................................................................................................................................................

the slender diariesWhere stories live. Discover now