aşıkmı oluyorum ne ??

36 1 0
                                    

Bu gün kalkınca direk okula gittim her geçen saat bnim için daha güzele bir güne başlangıçtı bmm icin aslında okula geldigimde bizim okulun belli inekleri (çalışkanları) vardi daha okulda onların dışında gelen olmamıştı bn ise bahcede merveyi bekliyordum kendi kendime hayaller kurarken bi anda aklma geldi kendi kendime verdiğim söz evet bn sevmemeliydim kimseyi kimseye bağlanmamalıydm en son bağlandım kzın bna neler cektirdigini biliyordum aslında ama bn acaba aşıkmı olmuştum saçmalama cüneyit ne aşkı yalan bunlar sal gitsin ne gerek var demi ama boşver sen prensiplerinden vazgeçme napyorum bn bilmiyorum kndi kndime knusup dalmışken bi sesle irkildim arkamda duran merveydi bna selam verdi hayır olamaz yine başladı çarpıntılarım kalbim yerinden fırlayacak sanki bu nasl bi duyguydu allahm terlemeye başlamıştım bile derken selemına karşılık verdim meraba merve napıyosun ilk sozum buydu oturup biraz sohbet ettik ama bn hala terliyodum ve sanrm yanaklarm kzarmıştı utanarak bakıyordum mervenin yüzüne tam o srada merve bna bi soru yöneltti sen neden kızardn diye bn ise burasi biraz scak oldu o yuzden dedim merve gulerek bna cvb verdi disarisi buz gibi sen iyimisin hava eksilerde haklıydı aslında hava eksilerdeydi ocak ayındaydık sonucta bn hala kndimle mucadele veriyordum merveyi sevmek istemiyordum ama sanırım bn merveye çoktan aşık olmuştum eski sevgilim sozu geldi o anda aklima bna yeniden seversin birini demisti bilmiyotum yeniden sevmek ne kadar dogru olur istemiyordum aslında kimseyi bn sadece ne biliyim karaszlik icerisindeydim bu sirada kuzenim mehmet benim bu halimi çoktan farketmisti ve bana yardmcı olmak için kndi kafasinda bi plan yapmıştı arkadasımız kaanı kullandı aslında bn iddaya girmeye bayılan birisiydim ve biz coktan bahse girmeye basladk merve gider gitmez bni kzdırarak iddaya girmemi sagladı mehmet tam bu sırada kaan ortya 1 paket parlement koydu bnde kabul ettim bu gun cumaydı iddamıza göre haftaya cumaya kadar ben merveyi ayarlicaktım iddaya girmistik ve bn biraz dusununce anladmki bunu nasl yapacaktm bilmiyorum neyse sonuçta iddaya girmiştik bir kere neyse bu arda bn mervesiz iki günü nasl gecirecektim mutlaka numarasını almam lazımdı cünkü bu iki gün bana çok uzun zamn gibi geliyordu neyse ogle yemeyini Yedim ve okulun bitmesini bekliyordum bittiği an hemen koşup mervenin numarasını almamlazmdı derken zil çaldı bn planladığım gibi koştum mervenin yanına gidip numarasını istedim biraz burun kıvırdi ama yinede dayanamayıp verdi ve evine dogru gitti bense gulerek mehmetin yanina gittim mehmete numarasını aldığımı haber verdim memette bnim adıma sevindigini soyledi ve eve yuruduk beraber eve geldigimde acikmistim hemen ayak üstü bişiler atıştırdım ve merveye msj attm bna geri dönmüstü ole havadan sudan knusuyorduk bn herzamnkinden bu sıkıcı hayattan cok memnundum aslında cünkü artık yanimda merve vardı gece gec saatlere kadar knuştuk ve beraber uyuduk yani snal anlamda berebar ama olsun sonuçta buda bir şeydi dimi ama :):):):)

Yeniden SevHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin