-Part 1-

127 6 2
                                    

Waktu Persekolahan

Aku berjalan masuk ke sekolah. Sampai seja aku masuk ke pagar sekolah , Sir Pang sudah berdiri depan pagar dengan gula gula panjangnya. Hmm balik balik nasib malang seja yang aku dapat. Kau tengok dapat sudah berapa kali sebatan di punggung ...woinaaa padass joo !!

Sir Pang:Kenapa lambat?

Aku: Tiadalah sir --

Sir Pang: Berapa kali sudah kau ni .. penat sudah aku tengok kau muka mu ja balik balik aku sebat.. sini punggung !!!

Aku : hmm .. *kasi punggung sama sir (aduhhhh tiga kali kena sebat punyalah sakit )

Sir Pang : Sudah sana pigi letak beg then, sembahyang !

Aku: Okayyy sir ...

Baru masuk sekolah sudah kena denda .. rijiki kaini :'(( Aku pun letak bag dan terus ambil air wudhuk untuk sembahyang ..

Aku pigi ke syaf yang paling belakang sebab bahagian depan sudah penuh.. time ak masuk,
terus azan Zohor berkumandang. Dan semua para jemaah dalam surau sekolah Sembahyang.
**Sembahyang zohor habis

Aku terus pegi ke dewan di tmpat duduk ku selalu untuk "RollCall" ..

Hmm ini lagilah malang dan ngeri .. aku sudah duduk , skali aku berdiri mahu kencing di tandasss aishh gula gula getah melekat di seluar.. malu gila aku budu !!! semua plajar yang nampak aku disitu smua mengutuk aku ... dikatawakan lagi aihh ...siapalah manusia terbodoh tu membuang gula gula getah sembarangan ... kalau dia buang ke tempat lain ok sikit ba iniii di tempatku !! betapa sadisnya hmm ..

Aku terus blari ke tandas smbil menCover bkas kena gula gula getah tadi tu .. hmpir 5 minit aku mngasi hilang gula gula getah tu dari seluar ku .. lepas kasi hilang gula gula getah tu di singki aku berlari lagi ke bilik tmpat kencing .. nasiblah kali ni sempat kalau nda tekencing lagi di seluar...

Ok , selesai juga ba akhirnya barulah selesa sudah kencing !! ak duduk balik di tempat duduk ku untuk dengar cikgu becakap di depan ..

Beberapa minit lepas tu , semua plajar dilepaskan masuk ke kelas masing-masing ... semua macam ayam yang baru dilepas dari reban..betulak tulak entah apa ja yang durang dapat kalau masuk kelas awal .. sikit ja lagi aku tejatuh dari tangga nasib ak tepigang bag si Syaukie kalau nda tegulik sudah ak dari tangga ba aih ... betulak tulak !! betulak tulak !! ee geram ba ..

Finally , masuk sudah aku ke kelasku yang istimewa yang sentiasa dingin dengan aircond ~~fuhh !! Semua classmate busy buat homework alhamdullillah ak sudah siap buat homework semalam ;)) so , ak relax guyang kaki macam bos dan pikir masa depan sebelum cikgu masuk ke kelas ..

Nd sampai 5 minit Cikgu Suhaida (Guru Kelas 2KB)*guru kelas kami lah tu... tiba tiba masuk ke kelas kami padahal time tu blum lg masanya .. Dia cakap degan kami ....


Hahahahah... sorry kalau ada apa2 yang salah ka typo ka tu Comment ja ... Yang penting Rajinkan lahh click button VOTE tu yahh ??!! #First time ni buat benda ni tulah kurang best sikit ...otak belum lg boleh dicakap "Marvelous" hahaha .. mehh teruskan baca...

Kawanku Si 'F' :')Where stories live. Discover now