Morningg :))))
Aku bangun dari katil ... pergi tandas ... gosok gigi , cuci muka dan mandi ... Then turun bawah pergi sarapan .. so nyummy masakan mama ku harini 😋 hmm dalam kepala otak ku terpikir hmmm "mengapa sekali c Farzana muncul dalam hidupku terus benda baik datang ?baru perasaan... hmm hairan jugala " . Selalunya aaku asal bangun mesti jatuh dari katil , sarapan mamaku selalunya banyak kurang macam nasi gorengnya kurang garam kurang ajinamoto tapi harini perfect semua cukup... dan asal sudah habis sarapan ... aku naik tangga mau ke atas mesti tejatuh macam kena tulak ja tapi kalini nda ... aishh hairan hairan hairan ...
Nevermind... lepas sarapan terus aku naik atas balik ke bilik ku ... ehem ehem hadap talipaun la lagi ak.ou HAHAHA tiada mau dibuat apa apa kan tula talipaun seja ... mengena lagi tiada hw bejam2 la Online seja sampai mahu ke sekolah ...
Aku buka ja hp terus "hang" sbb telampau banyak betul noty dari wechat... 367 meassages unread tu woii apa nda "hang" hp ... aku tau sudah tu mesti dari group "2KB 2k16 :))" ... Haa kan betul tekaan ku ish ish durang ni kan nd habis2 cerita Farzana Fazana Farzana dan Farzana hmm macam yang ndda kerja ja durang selain cerita itu ... time time mahu baca semua meassages unread terus ada satu noty dari whatapps .... woi apa angin perempuan ni tetiba chat orang pagi2 ni :') aku maksudkan c Farzana ...
Farzana: Selamat Pagi Khai , Assalamualaikum *emojimukasenyum
Aku: Waalaimkumsalam kaum hawa *emojimukasenyum
Aku: Sudah kau sarapan ka farzana?
Farzana: heheheh !! sudah ... kau khai?
Aku: Sudah juga sepuluh minit yang lalu hahaha !! apa kau buat ?
Farzana : tiadalah ... bchat sama kau ja ni .. Kau?
Farzana : Sudah kau ...
Aku: ohh hahaha samala .. apa yang 'sudah kau' far ... aiai hahaha mengasi bingungg hestek aku mau jadi c loy tapi nd menjadi jadi ...
Aku: Hahahahaha
✔✔seen by FarzanaAii kenapa di kasi bluetick meassage ku ... alahaii ini mmg betul laini loy nd menjadi HAHAHAHA !!
Aku off hp sbb tiada juga org mnchat kalau layan group kelas tu hmm nntah kali sampai sekolah nd pandai habis cerita pasal FARZANA ... ndpa la kalau cerita pasal dota ka .. coc ka ... ini benda yang sama ja balik2 dijadikan bahan bualan ....
Aku sudah off hp dan aku baring2 di katil memikirkan sesuatu .......
Huhuhhu!! sorry kalau cerita ni kurang menarik aa hahaha nd ak pandai ba buat lawak ... btw jangan lupa vote dan comment aa aku pun mahu top juga chinggg ... HAHAAHAHA teruskan next part alang2 sdah baca part ni baca la part seterusnya ... "Alang2 menyelup pekasam biar sampai ke ketiak masam" haha !! ok ..
YOU ARE READING
Kawanku Si 'F' :')
RandomAku (KHAIRUL) seorang yang selalu bernasib malang. Susah ba mahu dicakap. Semua orang x mau bekawan dengan aku :'( Apa yang aku kurang sebenarnya ni woii ...Aku betul2 bosan sudah mahu layan cerita hidup sendiri ni aishh.. macam aku mahu terjun ja d...