Hep başkalarının mutluluklarını kendimizde de görüyoduk . Biri sevinince onun mutluluğunu çoğaltıyoduk. Ama hep bi bekleme icerisindeydik. Hep karşımıza doğru birinin çıkmasını bekliyoduk . Herşey çok saçma olsada hep bi atak icerisindeydik sanki savaş var da onun atağını bekliyoduk. Belki savaş olmasada beklentimiz başkaydı . Birinin bizide mutlu etmesini bekliyoduk . Galiba hep böyle geçicek gibiydi belki içimize kapanık olsakta hep içimizde biri vardı . Ve o biri bi anda özgür kalıcakmış gibi bi beklentimiz vardı . Ama hic bir seyin ne zaman gelicegi belli olmaz bi bakmışsın mutlusun bi bakmışsın güven ve sevgi duvarların yıkılmış . Bu hayatta hep dik yürümeye çalış ölcek duruma düşsen bile dik yürü çünkü hayat kısa değil sana o yolda eşlik edicek güveneceģin biri çıkar . Çıkmasa bile daha uzun günler var hayatında . Merak etme eş , dost sana hep arka çıkar hiç olmasa bile ailen var o hayatta . Ayrılık felan saçma inanma bunlara aşk artık yalan dolan olmuş almış başını gidiyo.
Ama sen sen ol asla vazgeçme unutmak kolay değil ama bi ablanım tavsiyesi diye diyorum bunuda " geçer merak etme " ... bende isterdim o vakitleri mutluluğun ne olduğunu bende bilmek isterdim. ama ol dedikçe tam tersi oluyodu. Senin bu hayatta tek bir eşin var ve o senin karşına çıkar . Çıkmasa bile sen onu bulursun. Ama kendi gülüşlerimizi de paylaşa biliyoduk başka birine ortak ediyoduk. Ama ne desem boş. Kimileri barışmış olabilir sende barışmış olabilirsin ama sevdiğin halde sevilmedikten sonra ne önemi kalıyo ki. Biz bu hayatı sevgi üzerine kurmuyoz mu?. İşte bizimde sevgiye ihtiyacımız var. Başkası seni mutlu etmicek sadece o seni mutlu edicek. O dedim ama yani sevdiğin mutlu edicek. Hala beraber olduğun halde mutlu olmadıktan sonra beraber olmanın önemi yok ki. Yinede hiç yılmadan devam et o hayata belki düzelir. Eğer düzelmese bile artık yaşamanın ne anlamı kalıyo ki değilmi. Sıkıntı etme dicem de olmuyo ki öylede insan bi zaman dan sonra bıkıyo. Hiç bişey tat vermeye bilir ama o gülüşü var ya bi kere gülsün sana karşı yeter. Gülmese bile güldürmeye çalış belki onunda sende gönlü olduğunu anlarsın o zaman. Geç olsa bile bırak nereye gidiyosa gitti yere varsın, bakalım nerde durcak belki onunla toprağa, yada tek başına intihara. Olmaz demiyorum olur yani bişey, sende bi insansın yani illa bi sonun olacak belki mutlu belkide mutsuz. Yani neyin ne olacağı belli olmaz geçse deseler bile geçmiyo eğer gerçekten çok seviyosan geçmiyo hep aklına geliyo unutamıyon. Siz mutlu olmaya bakın. Siz siz olun üzmeyin onu çünkü onu üzünce sizde üzülürsünüz. Aslında en iyisi yanlız yaşamak ve en sevdiğin işi yapmak benim tutkum bisiklet en zor sporların içinde yer alsa bile seviyorum bisiklet sürmeyi beni doğa ile bi bütün yapıyo gibi her adım de daha sağlık'lı olduğumu hatırlatıyo. Zaten kim istemez ki sevdiği bişeyi yapmayı. kendinde o işi daha çok geliştirmeyi. Her kez için farklıdır bunlar kimi bisiklet ister kimi futbol kimi ise kosmayı zıplamayı hepsi değişik ama bi kişi için 1 tanesi bile özledir. Yaralansa bile olursa olsun bırakmaz onu. En fazla artık onu o işten soğutmak kalır.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İçi Parçalanan Bir Aşık
Short StorySöz konusu dinlemiş gibi okuyun bunları yaşamış gibi okuyun, işte o zaman anlarsın ne olduğunu... Fatih NALCI presents