.......................................................

19 3 0
                                    

Bu hayatta sadece seni mutlu edeni seç. Her ne olursa olsun mutlu olmaya çalış. Mutlu olman içinde geleceği de düşünmen gerekir çünkü hayatını deģistirisen öyle kalır. O yüzden bi karar vermek için çok düşünmelisin her şeyi göz önüne koymalısın. Karar vermek zor olabilir ama doğru kararı vermek hiçte zor değildir. Yinede sen haklısın herkesin kendi hayatı kendi kararı. Şarkılara da takılıp kalma sakın onlar sadece kağıda yazılmış herkezin kulağına hoş gelsin diye saatlerce karar verilmiş çalışılmış bi kaç söz. Seni anlatıyo olabilir hatta gerçekten yaşadıklarını da anlatabilir ama ne olursa olsun takılma şarkılara. Olmadı git tanımadığın birine içini dök rahatlarsın. Böyle dedim de gerçekten geçen biri bana içini döktü adam bi yandan ağladı bi yandan anlattı arada da küfretti orayı atlamayalım. Ama gerçekten de ise yarıyo hiç tanımadığın birine içini dökmek hele bide hayırlı biri çıkarsa işte o zaman bi düşün senin halinde nasıl da anladığını. Herkesin kendi derdi diyipte geçme dinle onu şu anda benim yazdıklarımı okuduğun gibi. Mululuk heryer de vardır elbet bazen kova başın da bazen de sevdiğinin hiç olmadı sevdiğin bi işin.

İçi Parçalanan Bir AşıkHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin