Pohľad Katherine:
„oooha takže Joseph tak sa volá však? čakala som že povieš Stefan alebo Damon...“ tá mrcha, Josepha nikdy nepoznala tak nech nerieši aký bol.
„vieš keď niečo od niekoho potrebuješ... je ti jedno ako sa s ním dobre bozkáva“ dodala som ako keby ma to vôbec nezaujímalo.
„jaaaaj ja som už zabudla že ty všetkých využívať ale už je toho koniec si človek. Ale čo si potrebovala od toho Josepha?“ ha to uhádla že jej nato odpoviem a ako nevinne sa pritom ksichtí...
„máš strašne veľa otázok El ale môžeš sa uistiť že ti na ne neodpoviem..“ dúfam že ju to odbije ale ako vidím zase sa chystá niečo povedať.
„a ty si taká naivná že si myslíš že sa ti nedokážem dostať do hlavy?“
„beriem železník takže by to bolo moja asi prd platné“
„čo nemáš slov Elena?“ ufff aspoň že ju nenapadlo že ma može zavrieť do dákej celi a nechať ma tak pár dní dokým nebudem mať železník v tele... je ešte taká sprostá.
„vieš ja ti nechcem urobiť nič aj keď všetci ktorých som milova sú mŕtvi a je to len a len koli tebe takže ne oplátku by si mi mohla povedať čo si chcela od toho Josepha“ vyjednáva, stále vyjednáva ale tvárim sa kľudná aspoň myslím že tak vyzerám...
„chuderka El máš ty ale šťastie že máš oboch Salvatorovcov a prečo potrebuješ vedieť čo som potrebovala od Josepha keď tu boli mnohí ďalší ktorých som využívala... prečo práve Joseph?!!?!“
„môžeš byť rada že ešte nie si mŕtva Katherine! A to ty si začala o Josephovi takže ja len pokračujem v rozhovore...“ radšej by som jej to mala povedať ale nemôžem prosťe každý má svoju minulosť.
„och El ale keby si ma zabila už by si nemala niekoho tak pekného ako ja aby robil za teba veci na ktoré sú potrebne pekní ľudia... aj keď si moja dvojníčka musíš priznať že som krajša ako ty“ vždy som vedela že môj skrytý talent je podpichovanie.
„k tomuto sa vyjadrovať nebudem lebo by to skončilo dosť zaujímavo takže dávam ti poslednú šancu , čo si chcela od Josepha!!!???“
„OMG to preto mi tvoj malí braček volal aby som sa schovala, vy ho tu držíte. ale prečo?“
„no Katherine nie si taká blbá ako vyzeráš. áno držíme ho tu ale tak mi povedz akú dohodu si s ním uzavrela!“
„ja-ja-ja som ju splnila ak sa to tak dá nazvať... ale prečo ho tu držíte už mi konečne odpovedz!“
„lebo ťa chce zabiť Katherine! On ta chce zabiť !!! Je stále v tom že si upírka a nevie o tom že k tomu bývať ešte v tomto dome“ nemala som slov proste to čo povedala som nechcela pustiť do mozgu aby sa to spracovalo nemohla som uveriť.
„on ma chce zabiť, tak toto by som na neho v živote nepovedala a a čo s nim urobíte?“
V tom prišiel Damon do izby a povedal „zabijeme ho“ och bože ten jeho úsmev. Omg načo práve myslím chcú zabiť Josepha a ja myslím na Damonov na ten Damonov sexy úsmev. Pre Boha až teraz mi doplo čo chcú spraviť.
Tak konečne som sa dostala k internetu tak tu je ďalšia dúfam že sa páči
YOU ARE READING
Seriously ?!!??
FanfictionPríbeh ktorý nadväzuje k slávnemu seriálu The Vampire Diaries. Lepšie povedané ak ste videli všetky časti TVD až do konca 4 série mali by ste tomu pochopiť... :) takto asi vizerá moja verzia 5 serii. :))