1. BÖLÜM

13 2 3
                                    

Enes'ten nefret ediyorum!
Bir insan hem bu kadar çekiciyken , nasıl oluyor da bu kadar umursamaz olabiliyor, aklım almıyor açıkçası. Kendini insanlara sevdiren ,daha lise üçteyken çok popüler olan ve bir o kadar da inatçı olan birinden anlayışlı olması beklenemez bir durum sanırım? Ya da sadece bana öyle geliyor?!
İşte, yine aynı soruları kafamda dolaştırdığım bir okul sabahı, Enes'i farklı bir kızla konuşurken gördüm. Tabii ki, bu kıskanılacak bir olay değil fakat sonra-ahh ,söylemek bile kafamı karıştırıyor fakat- o kızın Enes' in kol kaslarına dokunurken gördüm. Oysa ki ben kendimi SADECE Enes' in o sıcak ve güven verici kolları altında iyi hissedebiliyordum. Her neyse. Enes' e doğru yürümeye karar vermişken , o kız BENİ GÖRE GÖRE Enes' i öpmeye başlayınca sinirden kendimi kaybettim. Enes' in yanına gittim. Tam konuşacakken yüzüne iki tokat attıp, onun yanından çekip gittim. Sinirimi bozuyordu ve hâlâ ben onu seviyordum. Bu şekilde onu nasıl sevdiğimi anlamıyorum fakat onu seviyorum, hemde çok. Onu hatırlamaya başlayınca yüzümün kızardığını hisseder gibi oldum.
Onun yanından hızlı adımlarla uzaklaştıktan sonra, hemen okuldan çıktım ve kendimi sahile attım. Orada otururken tanıdık bir ses arkamdan "Oturabilir miyim?, diye sordu. Ses çıkaramadım. Sadece şuan yanıma gelmemeliydi. Gözümden akan yaşlara hakim olamıyorum. Kendiliğinden akıyorlardı ve bunu durdurup beni sakinleştiren tek kişi ise Enes' ti. Yanıma da zaten o gelmişti.
"Beni onunla gördüğün için üzgünüm, bebeğim. Sadece bir kezd..." derken onun konuşmasını yarıda keserek "Bir karar vermelisin, bu konuda hassas olduğumu biliyorsun!" dedim benim düşüncemle iddialı olan ses tonumla. O da anlamış olacaktı ki ben gayet ciddiydim. O beni ciddiye almazsa, ben de ona karşı ciddi olmayacak ve onu oracıkta bırakıp gidecektim. Onunla evet üç yıldır çıkıyoruz ve evet birbirimizin gereğinden fazla seviyoruz fakat ilişkimizde yapılacak herhangi bir hata, gelecekte büyük bir krize sebep olabilirdi. Bu nedenle kendimi güvenceye almalı ve geleceğimi planlayarak ilerletecektim.
"Gerçekten bu kararı vermemi istediğinden emin misin, üzülebilirsin." , dedi çok ciddi olan o muhteşem ses tonuyla. Korkuyordum fakat bir şey korkmamı engelliyordu. Evet ,korkumu engelleyen kesinlikle Enes' ti. Çünkü onu seviyordum. Ve onun yanında hareketlerimi kontrol edemiyordum.
Sinirden kudururken o kız tekrar yanıma geldi. Ne ? Cidden bunu bana yapacak mısın Selin??

SENSİZ BENHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin