Imagineaza-ti ca…
Maine e Sfantul Valentin si iubitul tau Liam este plecat in turneu deci iti petreci ziua singura.Te gandesti intr-una la Liam asa ca il suni sa vezi ce face.
-Ce faci sunshine, spui tu cu emotie
-Bine,tu ce faci?
-Ma plictisesc.Vroiam sa te intreb ceva
-Ce vrei sa ma intrebi?
-Poti sa vi maine sa petrecem macar o zi impreuna.
-Imi pare rau dar nu pot sa ajung pentru ca avem concert maine seara.
-Ok,daca e mai vorbim.Te iubesc,pa.
Inchizi telefonul repede pentru ca nu te mai puteai abtine sa nu plangi si nu vroiai sa te auda.Ai adormit plangand si pe la ora 9 te trezeste un ciocanit in usa care era din ce in ce mai strident.Te duci sa vezi cine este si ramai cu gura deschisa…
-Ai venit pana la urma?
-Da!Nu puteam sa stau departe de tine,spuse Liam scotand din masina o cutie de bomboane,un buchet de trandafiri si un ursulet de plus pe care scria I love you.
-Sunt pentru mine?
-Normal ca da.
Te-a sarutat si dupa ati mers sa va uitati impreuna la un film romantic.La sfarsitul filmului ati inceput sa va sarutati, aceste saruturi au devinit din ce in ce mai pasionale, din acele saruturi a urmat cea mai frumoasa seara de Sfantul Valentin.
Sper sa iti placa!
P.S scuza-ti de greselile gramaticale (daca am) dar sunt obosita ca m-am plimbat de la ora 16:00 pana pe la 19:30…