Pinocchio

5.4K 220 58
                                    

Izlerken heyecanla diğer bölümü beklediğim bi dizi kesinlikle izleyin 👏👏 Lee jong suk 😍😍

Türü: Romantik, fantastik, Drama, genclik
Bölümsayısı: 20 bölüm

Oyuncular
Lee jong suk
Park shin hye
Kim young kwang
Lee yoo bi

Konusu
Dizimizde Park Shin Hye'nin canlandırdığı Pinokyo sendromu olan Choi In Ha karakteri ile Lee Jong Seok'un canlandırdığı Choi Dal Po'yu küçük bir çocuk oldukları zamanlarda "kader" bir araya getirir. Aynı yaşlarda olan bu karakterlerden Choi Dal Po bir şekilde In Ha'nın amcası rolünü oynamak zorunda kalır. Ancak Dal Po evlatlıktır ve aslında gerçekte herkes onun öldüğünü düşünür. Bu dramanın trajik ve hikayenin esas çıkış noktası Dal Po'nun geçmişidir. Dal Po'nun babası Ki Ho-sang iyi bir itfaiye şefidir ve şüpheli ölümünden önce son zamanlarda madalya bile almıştır. Yanan bir fabrika için ekibiyle her zaman ki gibi bir göreve çıkmıştır. Ancak fabrika sahibi fabrikanın içinde iki kişi olduğunu ve kurtarılmayı beklediklerini söyler. Ekibiyle beraber yanan fabrikaya giren Ho-sang bir daha dışarı çıkamaz ekibiyle birlikte. Fabrika sahibinin içeride olduğunu söylediği kişiler de içeride yoktur ve yangını çıkardıkları için saklandıkları ortaya çıkar. İtfaiye ekibinden Dal Po'nun babası dışındaki herkesin cansız bedeni çıkmıştır. Üstüne üstlük bir pinokyo sendromu olan birisi Dal Po'nun babasını evin önündeki sokaktan geçtiğini medyaya söyler ve medya fabrika yangınında ölen itfaiye erlerinin sorumlusu olarak Dal Po'nun babasını gösterir. Dal Po ve ailesi medya ile kışkırtılan toplum tarafından dışlanmaya başlanır. Bu sırada Dal Po'nun annesi intihar eder ve bu sırada annesinin yanında olan küçük Dal Po bir şekilde küçük bir kasabada In Ha'nın dedesinin yanına yerleşir. In Ha'nın dedesi zamanla Dal Po'yu ölen oğlunun yerine koyar. In Ha ve babası şehir yaşantısını bırakıp bu kasabaya yerleşirler. İşte bu sırada In Ha ve Dal Po'nun hikayesi başlar.
Dizi yalan söyleyemeyen In Ha gibi bir pinokyonun nasıl muhabir olacağını ve Dal Po'nun muhabir olarak babasının suçsuzluğunu nasıl ispat edeceğini konu alıyor. Bu sırada medyanın toplum üzerindeki etkisi tartışılıyor. Haberlerin nasıl hazırlandığı, bazen gerçeklerin nasıl çarpıtıldığı da dizi içerisinde yer alıyor. iyi seyiler 😊

Kore DizileriHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin