EXO VS DATO SERI VIDA
DATO SERI VIDA(D.S.V)
"qu puteh! qu puteh! Brulh puteh! Mmuaah! Hahahaha!"EXO
"qu ori! qu ori! Brulh original! Mmuaaah! Hahahaha!"DATO SERI VIDA(D.S.V)
"original ?"EXO
"yes origanal,why ?"DATO SERI VIDA(D.S.V)
"mngapa original ?"EXO
"sbb muka kmi original putih,hahahaha! Dato 'FAKE' guna produk bagai,hahahaha!"=chanyeol(klau dh buruk terima jelh,hahahaha,jgn guna produk bagai)
=suho(hahaha,knpa tk operation diri sja,slimkn bdn tu,hahaha)
=sehun(hahaha,use bubbletea,bgi awet muda)
=kai(tk pyh lh guna produk,mri sini bljr cara2 sexy dgn aku,confirm 100% rmai yg tpikat)
=D.O(makcik! Sbgai prmpuan kenalh bljr mmasak ddpur jgn sbuk psl produk2 ni bolh ? Nnti ku ketuk kpla makcik bru tau!)
=baekhyun(hahaha..LOL,akak! Akak ni kurng stu je lagi make-up akak tu! Bila dtmbh stu bnda tu jd cantiklh akak)
=xiumin(hahahah,sehun-ah,what are yoy talking about is true,makcik! Aku lahir 1990 but my face still like 1995 below..sbb apa my face nmpk muda ? Tuh! Sehun minum tu lh yg buat aku muda tu)
=chen(hahahahaha..no comment!)
=lay(hahaha,you know that! Aku ingtkn duyung sesat diafrica,hahahah,siap guna crown tu,mmng aku pkir makcik ni puteri duyung)
=luhan(makcik! Be like me! Im a man but rmai yg ckp aku ni prmpuan)
=kris(phuihhh! Minuman ke racun ? Produk is not my style)
=tao(bbuing!!bbuing!!)
(Exo member bg smua komen and what is reaction dato seri vida ?)
DATO SERI VIDA(D.S.V)
=(pengsan kena bg komen ksmua member exo)Hahahahaha!!