İlk not

27 5 0
                                    

Sabah yine alarm sesiyle uyandim.Ama yatağımdan kalkıp üstümü giymeye üşeniyordum.O yüzden yorganimi yuzume kadar örttüm.Kalkmamak icin bunu yapmistim ama annem uyumama izin vermiyordu.Arkadan;
-Hayal!! Kalk artik direnme Hayal... diye bagiriyordu.Ne yazik ki ben onu takmiyordum bile.Tam uyuyacakken annemin terlik seslerini duydum.Annem odama girdi ve "Hayal okula gitmemezlik yapma ben cikiyorum ama seni arayacagim ve de seni aradigimda seni bazir bir sekilde gorucem" diyerek cikti.Bende kalkip ustumu giydim , saclarimi taradim ve duzlestirdim.Sonra asagiya kahvalti yapmaya indim.Annem kahvalti sofrasini toplamisti bende yeniden hazirlanmaya usendim ve kahvalti yapmadim.Okula gittigimde en yakin arkadasim Melek'i gordum.Uzun bir aradan sonra onu gormek bana iyi gelmisti.Berabee sinifa ciktik.Yanimiza hic sevmedigimiz nerdeyse duamanim gibi olan Defne geldi ve her zaman ki kensini ustun gosterme cabalariyla "Ayy sunlara bak ya ne kadarda ezikler mal mal oturuyolar " dedi. O an ustune saldirabilirdim ama kendimi tutmayi iyi bilirdim ayni zamanda guzel geri cevap vermeyide."Evet,canim ezigiz zoruna mi gitti.Ahh pardon buda sorumu tabi zoruna gitmistir sonucta bu platformda senden baska ezik yokti demi." Diyerek cevap verdim.Bi an cevap vercek gibi oldu ama sinirli bir yuz ifadesiyle yerine oturdu . Ben ne kendimi nede arkadaslarimi kimseye ezdirmem. Neyse zil caldiginda hoca gelmisti. Ders matematikti aslinda derse girmek istemiyordum ama bu dersten kalabilirdim ce bu dersten kalirsam ortalamam dusecekti. Derse dinlemeye karar vermistim ki taki defterimi siranin altindan cikarana kadar. Siranin altindaki defterimin uzerinde bir not vardi. Hemen notu actim icinde "Bu notu okuduktan sonra cantana iyi bak cantana bir not daha koydum tenefuste cantanin icimdeki noti oku -E- "yaziyordu.Acaba bu otu gonderen kisi kimdi? (Bu arada medya biraz kotu olabilir ama olabildigince guzel seysler bulmaya calisiyorum)

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Feb 19, 2016 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Hayat Notlardan IbaretHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin