A New Baby...

96 2 1
                                    

Aimee's Pov:

Im 9 Months Pregnant Now Nd I'll Be Giving Birth In A Few Days. Jacob Has Been Getting On Muy Nerves, He Always Asks Me What I Want , Or If Im Okay. Every O5 Minutes. Like I Kno He's Juss Trynna See If Imm Iight Buh, Juss Do It Once In A While. 

I Was Sittin On The Couch With Jacob Playing Left O4 Dead On X-Box 36O, When Suddenly Muy Pants Nd The Chair Was Soaking Wet. And A Sharp Pain Went Tthru Muy Stomach O2 Muy Kitty.

Aimee: AHHHHHHHHH!! I Screamed Grabbin Jacob's Arm.

Jacob: AHHHHHH!!!

Jacob & Aimee; AHHHHHHHH!!

Aimee: THE BABY IS COMING JACOB!!

Jacob: Alright Calm Down, Come On Lemme Get Youu O2 The Hospital.

AT THE HOSPITAL....

Jacob's Pov;

I Was Standing Next O2 Aimee In The Delivery Room. She Was Screamin O4 Dear Life, She Was Sweatin Nd Errything. She Outta Nowhere She Started Squeezin Muy Hand.

Aimee: I FUCKIN HATE YOUU!! IM GONNA KILL YOUUU!!

Jacob: WHY?!!

Aimee; CUZ YOUU DID THIS TO MEEEEEE!!!!! Shee Sed Cryin.

Jacob: IM SORRY!! I Sed Screamin In Pain As She Squeezed Muy Hand Tighter.

Thts When I Moved Away From Her O2 See If The Baby Was Coming.... Then I Saw The Baby Crowing. Then Everything Went Black.

Prod's Pov: 

I Was In The Hospital With The Crew, Waitin O4 Aimee O2 Give Birth. Even Roc Was Here With Serenity & His Girlfriend. I Could Tell There  Was Tension Between His Girl & Heavenly. She Kept Givin Heavenly These Looks. I Wonder If Roc Hits Her Like He Did O2 Heavenly....

 Adrian's Pov: 

Roc's Ex- Hoe Betta Stop Lookin At Me Sideways. IDC If She From Brooklyn, Im From Cali. I'll Whoop Tht Ass Cali Style!

Adrian: What Youu Lookin At Bitch?

Heavenly: Who Tf Youu Talkin O2 Bitch I'll Snuff Youu Yo! ( IM REALLY FROM BROOKLYN THTS WHAT WE SAY )

Adrian: Wtf Is A Snuff? Speak English Bitch.

Heavenly; Iight Imma Show Youu English...

She Gotta Up O2 Hit Me When Some Nigga With Long Hair Grabbed Her.

Heavenly: DNT FUCKIN TOUCH ME RAY SHIT! I DNT WANNA BE BOTHERED WITH YOUU! Nd With Tht She Walked Out.

Diamond's Pov; 

Ray Grabbed Heavenly Nd Held Her Back Nd She Juss Snapped! I Aint Kno They Had Problems... Ray Sittin In The Chair Lookin All Sad, I Had O2 Go Talk O2 Him....

Diamond: Hayy Bro.... Youu Ok?

Ray; Nah..... This Is All Lexxie's Fault.

Diamond: How?

Ray: * Explains What Happens *

Diamond: Damn.... Youu Should Go Talk O2 Her... Her Feelings Are Juss Hurt.

Ray's POV:

I Dnt Kno If Heavenly Is Gonna Let Me Explain What Really Happened Tht Day. Im Juss Hoping She Will. I'll Talk O2 Her Tmrrw.

Aimee: 

After O1 Hour Of Screaming Nd Crying, I Gave Birth O2 A Healthy Baby Boy.... He Looks Juss Like His Father. Jacob Aint Get O2 See Him Yet Cause He Fainted. I Think Imma Name Himm After His Daddy... JACOB EMMANUEL PEREZ.......

Happy Lifee/Do You Love Me??? Season O2, A Ray Ray StoryWhere stories live. Discover now