BÖLÜM 1

47 8 1
                                    

İki kardeş Sivas'ın bi köyünde yaşıyor. Adları Abdullah ve Cihan bu iki kardeş gariban dır. Bazı günler yemek yiyemediler. Bazı günler paraları olmadı ama hep şükrettiler. Abdullah, Cihan' dan büyüktür. Abdullah iş bulmak için Sivas'a gittmişdir. Sivas'da bir bar'da Bodyguard olarak işe başlamıştır. Her gün evinden sivas'a git gel çok para gider ve düşünür Cihanı'da alıp sivas'a yerleşmiştir.
Abdullah 10 gün 20 gün işe gitte gitte çevresi gelişmiştir. Bi Boks antrenörüyle tanışmıştır. Antrenör Abdullah'a Bokscu olması için teklif ettmişdir. Hafta da 2 maça çıkaçaktır. Eğer yenerse maç başı 20 milyar para alacaktır. Abdullah hiç düşünmeden kabul eder. Ama Hiç. Hayattında Boks eldiveni bile giyme mişdir. Antrenöre söyler. Antrenörde akşam saat 8:00 da gelmesini ister. Akşam eve gittiğinde Cihan'a söyler. Cihan çok mutlu olur. Abdullah da bunun şerefine akşam lüks bi lokanta da yemek yerler. Ve saat 8 olunca Abdullah antreman'a gider.
4 SAAT SONRA
Abdullah çok yorulmuş. Eve geldiğinde kendini direk yatağa atar kendini, sabah uyandığında Cihan' uyandırmak için Cihanın odası'na gider ama Cihan uyanamaz. Abdullah hemen hastane'ye götürür. Doktor ameliyat olması gerek der. Ama ameliyat parası 40 milyar der. Abdullah, Doktora ben sana parayı 4 gün sonra getircem sen kardeşimi iyileşdir yeter.
2 gün sonra
Abdullah ilk maçına bu akşam çıkacaktır. Antrenör rakipin özelliklerini sayar. Adı sinan,
Psikolojik hastalığı var. Abdullah yani deli mi hocam, antrenör evet, rakiplerine karşı hiç acımaz, 2 yıl önce maçta rakipini öldürmüş. Abdullah'ın aklına bi an Cihan'ın ameliyat olması gelir. Ve Abdullah maça çıkar.
1 saat sonra
Abdullah maçı yenmiştir. Şimdi diğer maçta dır. Ama o maç'a daha 2 gün vardır. Abdullah maçdan sonra Hastaneye gider. Cihan'ın yanına,Doktora durumunu sorar. Doktor'da gittikçe kötüleşiyor, hemen parayı bulup, Ameliyat olmasını ister. Abdullah 'da doktor'a 2 gün sonra paayı tamamlıycam der. Siz şimdi ameliyatta soksanız olmaz mı? Doktor bu kardeşler'e acır ce Cihanı hemen ameliyatta alır.
5 SAAT SONRA
Doktor ameliyattan çıkar, Abdullah doktorun yanına gidip durumunu sorar. Doktor çok güzel geçtiğini söyler. Abdullah, doktordan izin alıp Cihanı görmeye odaya girer.

Abdullah: kardeşim ağrın sızın var mı?
Cihan: yok abi iyim
Abdullah: artık bundan sonra daha güzel bi hayat yaşıycaz kardeşim
Cihan: inşallah abi
Sonra Abdullah'a telefon gelir, arayan ise antrenörüdür,
Abdullah: buyrun hocam bişey mi oldu?
Antrenör: yok bişey olmadı hemen yanıma gel bi iş çıktı
Abdullah: tamam hocam yarım saat'e ordayım

YARIM SAAT SONRA
Abdullah antrenör'ün yanına gelir,
Abdullah: buyrun hocam ne oldu
Antrenör: sana bi görev vericem yapabilirmisin?
Abdullah: nasıl bir görev hocam
Antrenör: bir adamı öldüreceksin
Abdullah: neeee!!! Hayır hocam ben öyle birşey yapamam
Antrenör: 1 milyon avro alıcaksın ama
Abdullah: Yok sağolun hocam
Abdullah, antrenörün yanından çıkar ve Cihanın yanına gider.

Mein BruderHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin