Den 1

60 1 0
                                    

"Další Ask.." S povzdechem pohlédnu do kamery. Není těžké si představit, co za hovadiny to bude dnes. Zhluboka se nadechnu a jakmile se kamera zcela zapne, nahodím svůj šťastný úsměv.

"Čau! Sice jsem myslel, že minulý díl byl poslední, ale poslali jste mi tolik otázek, zaspamovali facebook, twitter... psali jste do komentářů na instagramu, že jsem to prostě musel natočit! Váš oblíbený pravý a nefalšovaný......" Uculím se. " Proč se namáhat, když už dávno víte o co se jedná z názvu videa, že? Ale tak tedy, vítejte u Ask Ati 87!" Sáhnu po novém mobilu na stole. Mám ho sotva týden a jak si přála karma, spadl mi na zem asi hodinu poté, co jsem vydal video o tom, že nechápu jak někdo může mít na svém mobilu pavučiny.  Listuji a listuji otázkami, samé "Ati máš auto?"... "Ati, už sis koupil auto?" "Ati, koupíš Martinovi berle za poloviční cenu?" Protočím nad tím očima. 40 otázek o tom samém, každý den do každého videa. Jsem asi bůh, když dokážu pokaždé nějaký díl seskládat. Ne že bych byl nějaký egoista.... Pak mi ale do očí padne jedna velice podivná otázka: "Ati, hlídáš si záda? Brzy ti na ně začnu dýchat :) " Alespoň nějaká dobrá otázka. Vtipně na ni zareaguji "No jistě, alespoň si je nebudu muset mýt!"  Podaří se mi najít pár dalších abych měl co dát do videa.

Mise splněna. Editace dokončená a video je na světě.  Když konečně ležím přikrytý pod postelí a chci usnout, vzpomenu si na tu divnou otázku. Nevím proč, ale vybaví se mi profilová fotka uživatele onoho kanálu. V náhledovém obrázku měl mrtvého jelena, který měl prostřelený krk šípem a nebyla to ilustrace, byla to fotka... Zavrtím hlavou.
"Další vtipálek Martine, jen další vtipálek."




Bratrstvo 2018-2019Kde žijí příběhy. Začni objevovat