BÖLÜM III

4 0 0
                                    


Bölüm III

İki gün olmuştu. Load kendini geliştirmeye devam ediyordu. Hoda oynamak için meydana doğru gitti. Orada Lex kardeşler bankta oturuyordu. Bir duvarın arkasından onları izlemeye karar verdi. Bi kaç dakika olmuştu ki yanlarına bir anda bir çocuk geldi. Ben Dadei dedi. Kim benle bir hoda maçı yapmak ister. Biab ben dedi. İany de hayır ben dedi. Çocuk kendine güvenir bir şekilde "Sıkıntı yok ikinizi bir de alabilirim." Dedi. Biab gülmeye başladı. "Dostum biz Biab-İany kardeşleriz. Tanımadın mı?" Hayır tanımadım. Tanımam mı lazım." Dedi gizemli Dadei. Biab gülerek "Tamam ikimiz sen tek tamam mı?" dedi. Çocuk tamam der gibi kafasını salladı. Maç başlıyordu. Çocuk Destroyer fırla! Dedi. Biab ve İany de fırlatınca maç başladı. Çocuk ilk beş dakika sadece izledi. Hiçbir şey yapmadı. Hatta ona saldırdıklarında canavarı kımıldamadı. Lex kardeşlere döndü ve "Hadi özel saldırılarınızı yapın." Dedi. Biab sinirlenerek su dalgası, İany ise hortum maykı diyerek özel saldırılarını ortaya çıkardı. İki saldırı birden destroyere vurdu. Lex'ler tam bitti zannederken Dadei şöyle bağırdı "Desting-Oyer" canavarlar droothy ve mroothy kart haline dönüşerek havaya uçtu. Dadei isimli gizemli çocuk maçı kazanmıştı. Load duvar arkasından maçı izlerken hayretler içinde maçı izliyordu. Bir anda ortalığa çıktı ve "Seni ukala Dadei benimle maç yap." Dadei tamam deyince hoda kartları fırlatıldı. Destroyer hadi, Fırla Alexis MK2 savaş arenasında iki hoda canavarı duruyordu. Load alev topları diyerek bir saldırı yaptı. Destroyere çarpan alev toplar küle dönüşerek yere düştü. "Sen buna saldırımı diyorsun o zaman bunu al. Karanlık şafak" harika bir güç Alexis MK2 ye çarpmıştı. Sarsılan MK2 toparladı. Tam düzeliyordu ki Dadei Desting-Oyer dedi. Load havalanarak yere çakıldı. Dadei uzaklaşırken şöyle dedi: Bir gün Ta-ic-hi Hoda dünyanın tek hâkimi olacak.

THTNbTש

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Feb 19, 2016 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

KART SAVAŞLARIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin