Prolog

446 38 0
                                    

Toți savanții stăteau în rând împreună cu reprezentanții guvernelor. Urma sa fie dezvăluită o armă atât de puternică încât toate puterile o vor vrea. Un tușit fals se auzi în încăpere. Pe scenă, lângă o copertina albastră se afla un om in varsta. Toate privirile s-au întors spre el.
-Doamnelor și domnilor! Suntem aici pentru a va prezenta cea mai puternica arma care a existat vreodată.
Copertina a căzut. În spatele ei stătea un băiat mic de vreo 3-4 ani cu parul blond destul de lung care îi intra în ochii de un albastru parca ireal.
-Asta e cea mai puternica arma? Un copil?
-Acesta nu este un copil oarecare. Este un robot care va creste cu timpul ca un copil normal doar ca va fi antrenat zi și noapte.
- Acest copil nu este o amenințare? Cum să creezi un robot lipsit de sentimente!
- El va crește împreună cu doi voluntari pentru a extrage cunoștințe despre sentimente pentru a se putea controla. Totuși este încă instabil la reacțiile foarte puternice dar v-am rezolva și asta. Exista voluntari pentru a avea grija de acest,, copil"?
Toți erau cu mâinile pe sus. Au fost aleși doi agenți, o femeie blondă și un bărbat șaten, pentru a-l putea antrena.
-Acum aceasta arma e responsabilitatea voastră!
-Prea bine.
După ce afla toate informațiile necesare pentru a avea grija de acest copil , părăsesc clădirea împreună cu micul roboțel pe care l-au numit Ray.

Robotul ~Yaoi~Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum