Vreau sa va anunt fluturasi ca de acum daca imi dati doua comentarii ..postez in continoare ...va iubesc ..gata va las sa cititi capitolul ... Va pup
Lectura placuta !
Vad doar o padure .... si cand sa intru imi apare in fata .cineva care arata ca un pitic de gradina si zice ca trebuie sa am grija pericolul e aproape ...eu imi dau ochii peste cap si plec ....
Cand ma uit in spate acesta disparuse ....merg in fata pana ce dau de un crocodil ?!!!-aaaaaa ..tip eu incat sperii si ciorile ..
- Nu te misca stai la pamant prefate moarta ...striga un baiat la mine ...
- Ăă ..vrei sa mor ?
- Nu , incer sa te ajut ....
Si fac ca el ..
Crocodilul ma miroase apoi pleaca ...
- Mersi ... Spun eu simtind cum ma fac rosie ...
- Nu ai pentru ce .....zice el calm
- Cum am ajuns aici ?? Intreb
- Probabil puterile tale nu mai au control ...
Deodata sare ceva pe noi ......iar baiatul care ma salvat de crocodil ..ma ia in brate si ma pune la pamant ....el face un fel de glob de gheata ..stai cum a facut asta ?!
- gata acum e mai bine ...spune el
- Astia seamana cu piticul de la intrare ... Spun eu speriata ...
- stai calma ..te rog ...spune el inca tinanduma in brate ...
-astia au dinti ?? Spun eu sarcastica
- Da ! Si el loveste usor scutul ..si atunci toti pitici aveau niste colti ascutiti ...
Si eu fug prin acel glob ca o nebuna ...
- Stai calma !! Zice el ..
Din perspetiva baiatului cu gheata
-Stai calma ! Ii zic eu
E o fata frumoasa ...trebuie sa am grija de ea ..
- Awww ...striga ea cazand in apa
- Vino ... Ii zic eu luand-o de mana
O duc la o cabana din lemn ...
Din perspectiva lui Abby
Ma duce la o cabana din lemn
- Eu sunt Christian ..iar tu ?ma intreaba el- Abby ..raspund
- dragut nume ..zice el
Eu ma fac rosie si nu mai zic nimic .
- Vii?ma intreaba
- da ..spun .
- Deci ce e cu puterile ?intreb eu
- Pai ....poate ai folosit de prea multe ori puterile si ai vrut sa vezi porcari si multe altele ...alea se folosesc in cazuri utile nu in porcarii ....te rog ....si eu la fel am facut ...eu puteam controla apa si sa o transform in gheata ..tu poti sa vorbesti cu animalele si sa controlezi timpul...imi zice el facandumi un ceai ....si avand in vedere ca esti uda fleasca tine o patura si un ceai ...imi zice el ...
- Aaaa ...si familia mea si a ta ? Intreb
-nu stiu ..zice el trist ..Vezi tu , eu stau aici de 2 ani si nu mi-am gasit familia
- aaa imi pare rau ...zic eu si fara sa observ imi curge o lacrima pe obraz
- sa nu iti para ..o sa fim bine..
*********1 zi in orasul ciudat***
Ma trezesc intr-un pat alb in bratele lui Christian ...Stai Ce ?!!!
Sar repede si il intreb
- ce faci ?!!- Vino inapoi ...ai adormit ...
E deabia 03:10Nu ca nu miar fi placut sa dorm in bratele lui ..Abby si Christian stau intr-un copac ...si se pupa ..As vrea eu ...Ha !..adica constiinta pleaca .
Ma pun langa el si il iau in brate si el pe mine ....
***********ziua *************
- Buna piticot ...zice el cam trist
- buna... zic eu somnoroasa ...
- Azi vreau sa iti arat ceva ..zice el trist ..
Buna fluturasii mei ...
Asta este noul capitol ..ce credeti ca o sa ii arate Christian ? La comenatrii ..2 comentarii ..postez un nou capitol ...Va iubesc ...cei care imi cititi cartea va rog dulce ca o savarina sa cititi si ,,surori gemene " va pup ..la revedere ..nu uitati de 2 comentarii ..
CITEȘTI
Prinsa in trecut
ParanormalBună numele meu este Abby , am 5 si surori si eu sunt cea mai mica..eu m-am nascut cu niste puteri speciale ..