first kiss

71 5 1
                                    

Ne urcam in masina si pornim. Dupa un drum lung de aproape o ora ajungem la o cabana construita pe malui unui lac superb unde se revarsa un minunat rau. 

-Ce frumos este aici ! 

- Stiu. aici veneam cand eram mic cu ai mei . era ...locul unde veneam cu drag de fiecare data cand voiam sa ma relaxez.

-Si acum nu mai vi ?

-Nu prea. Sunt atat de ocupat cu organizatia incat abia daca am timp sa dau pe acasa , dar pe aici ... .....Uite Bella, iti multumesc din tot sufletul ca  vrei sa ne ajuti. Ai facut un plan foarte indraznetsi .. esti curajoasa ca vrei sa faci asta pentru noi ..dar nu te pot lasa sa te sacrifici in modul asta ..

- Justin , am spus ca o sa ma salvati .

-Si daca nu putem ?

-O sa gasim o cale . Planul este doar orientativ. Veti gasi ceva mai bun .

- Ok.. hai!!

-Unde?:))

-In lac. Facem baie:) doar nu credeai ca am venit aici doar ca sa ne uitam la peisaj 

-Baie??? in lac? Dar e rece!!

-Babe, ti-e frica de apa?

-A..nu ..dar ..

-Haide!!

Ma trage de mana pana la malul lacului . Se dezbraca si ramane doar in boxeri. fara nicio jena , ma dezbtrac si raman doar in lenjerie intima. Ma arunc odata cu Justin in apa si constat ca apa nu era chiar asa de rece pe cat credeam. Inotam , ne stropim , ne balacim mai rau ca niste copii mici si horatam sa iesim afara .

- Trebuie sa fac dus ! Neaparat. Parul meu sta ca naiba!

-Ai facut acum 5 minute))

-Nu aici si nu cu tine 

 - De ce ? eu ce am?

-Nimic,  doar ca ... nu ma vad facand baie sau orice alceva cu tine.

Sangele ii fierbea in vene , il vedeam tensionat. vine spre mine nervos , se opreste in fata mea , se uita excesiv la buzele mele si isi uneste acele delicate si moi buze ale lui cu ale mele.  my first kiss!!  da .. era primul  meu sarut , prima mea experienta de genul. nu stiam ce sa fac . isi puse mainile pe obrajii mei pentru a putea sa imi controleze fata.  desfac usor buzele si ii simt deja limba jucausa umezindu-mi buza inferioasa , cerand parca ,  sa intre. L-am lasat si limba i-a alunecat usor in gura mea , cautand-o cu disperare pe a mea . Era mirific , un tango  al pasiunii.. nu dura mult sarutul .. dar am ramas imediat cu  gustul montolat al respiratiei sale. a fost divin .

Se indeparta de mine  si se uita lung la mine . pe fata mea nu era nicio urma de fericire, tristete, furie. nimic

-S-a intamplat ceva ?

-nimic .. doar ..

-Doar ce?

- asta a fost... uhm.. primul meu sarut .. imi pare rau daca am, fost groaznica . nu stiam ce sa ... 

- Heii, tu vorbesti serios ?  primul ? Si saruti asa ?

-atat de rau a fost ??

- Glumesti ? a fost super. Mi-a placut la nebunie !! 

O altfel de poveste( fanfiction JB)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum