Tanıtım

60 10 0
                                    

BENGÜ KAYA

Bir müddet yağan yamurun tadını çıkardıktan sonra henüz açmadığım şemsiyeyi açıp diğer herkes gibi hızlı adımlarla yürümeye başladım. Caddenin kalabalığından ayrılıp tanıdık sokağa girince neselendigimi hissettim.

Valizimin tekerlekleri yolda sekerken içime heycanım sığmıyordu.

Kastamonu 'nun eski evlerinden birine doğru hızlı adımlarla yol aldım. Kocaman bahçe kapısına gelince derin bir nefes alıp koca tokmağı iki,üç kere hızlıca vurdum.

İçerideki kapının açılma sesi ile heycanım iyice arttı. Annemin terlığınin sesi yakınlaştıkça yüzündeki gülümseme de büyüyordu.

Annem kapıyı açıp boş gözlerle bir müddet bana baktı. Ona biraz zaman verdim sonuçta iki yıldır burda değildim şimdi düşünüyorum da ya bir derse ya yeniden beni kabul etmezlerse. Bunu şu ana kadar hiç düşünmemiştim. Yüzündeki gülümseme annemin hala ifadesiz suratına bakarken yavaş yavaş kayboluyordu. Mutlu yüzüme hafif bir endişe yayılırken ağzımı açtım ama annemin ağladığını görünce kelimeler boğazımda takılı kaldı.

Yavaşça "Anne" diye seslendim. Sanki yeni gelmişim ve yaklaşık beş dakikadır beklemiyormuşum gibi kendine geldi. Umutlu gözlerle anneme bakarken annem yüzüne yayılan kızgınlığı ve kırgınlığı gizlemeden "Git. Burdan nasıl iki yıl önce bırakıp gittiysem şimdi de git. Gece yarısını bekleme hemen git." dedi.

Suratıma kapanın kapı ile o çok sevdiğim yağmur bile bana ceza vermek istermiş gibi hızlandı.

Caddeye tekrar çıktım ve geceyi geçirecek bir otel aramaya başladım.

Meraba arkadaslar. Bu benim ilk kitabım. Biraz amatörce olabilir sonuçta ilk kitabım:) Birde ilk bolum olduğundan fazla bir sey yazamadim afedersiniz. Diğer bölümler umarım daha güzel olacak.

Uzun HikayeHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin